• Ïk heb dus ideetjes voor twee stories, maar ik wil d'r maar eentje uitwerken, maar ik heb een probleem, ik kan niet kiezen D:
    Maar goed, jullie zijn ook van die lieve kindjes, dus ik ga jullie laten kiezen.

    Story one: (nog geen titel)
    Stemmen: |

    Rachel Cornett van zeventien jaar oud hield erg veel van gymmen, maar gezien ze een gekneusde been had met een blauwe plek, kon ze twee weken lang niet sporten. Rachel vond dit erg jammer, maar gelukkig had ze twee vriendinnen, Jazz en Gabriella, die haar steunen. Met hen hoefde Rachel zich ook nooit te vervelen. Alles leek doodnormaal verder te gaan in haar leven, totdat een duister iets bij haar kwam aanbellen, middernacht. Rachel had de deur opengedaan, maar ze zag niemand. Wel had ze een stem gehoord: ''Sporten doe je wanneer je wil, niet wanneer je mag.'' Rachel had geen idee wat dit te betekenen had en had ook zo snel mogelijk de deur dichtgedaan.
    Toch kon ze een paar nachten achter elkaar geen oog dichtdoen. Jazz en Gabriella geloofden haar niet, net zoals haar ouders. Redde Rachel dit?


    Story two: Midnight - WINNAAR
    Stemmen: ||||||||||
    Als je klein was, moest je de wereld nog verkennen en moest je nog opgevoed worden, voordat je alles om je heen snapte. Dat was wat de ouders van de drie-jarige Gaby Midnight dachten. Het was ook waar, dachten ze, maar ze twijfelden meer en meer wanneer Gaby in een donkere nacht plots verdwenen was en na een vijf minuten terugkwam. Naar de wc was ze niet geweest. Ze deed alsof ze niet weg was gegaan. Haar ouders snapten er niks van en besloten verder te gaan slapen. Maar Gaby deed dit steeds vaker en vaker en het duurde ook elke nacht langer voordat ze terugkwam.
    De ouders van Gaby wilden hulp gaan inschakelen, maar daarna gingen ze dit toch zelf 'onderzoeken'.


    ~ Stemmen is gestopt, de tweede story werk ik uit. ~ #Slotje op aanvraag

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 17:22 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Story 1


    26 - 02 - '16

    Story 2.

    Story 2! :3

    Maar als je wilt, kun je ze toch ook gewoon allebei uitwerken? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik echt moet kiezen; 2. Maar geen van de beiden klinkt als een story die ik zou lezen.


    Ex astris, sciencia

    Piazzolla schreef:
    Story 2! :3

    Maar als je wilt, kun je ze toch ook gewoon allebei uitwerken? (:


    Zoals ik in het beginpost heb geschreven wil ik ze niet allebei, want dan heb ik het wat te drukjes :I


    Some people are art and do art at the same time

    Story two! Al zijn ze allebei heel interessant. Zeg je even wanneer je eraan begonnen bent ^^?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bieberen schreef:
    Story 2.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mulford schreef:
    Als ik echt moet kiezen; 2. Maar geen van de beiden klinkt als een story die ik zou lezen.


    Chaos is a ladder.

    Malkovich schreef:
    (...)

    Zoals ik in het beginpost heb geschreven wil ik ze niet allebei, want dan heb ik het wat te drukjes :I


    Oke dat heb ik niet gelezen... :x
    Maar story 2 dan. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bieberen schreef:
    Story 2.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Okay, ik denk dat het duidelijk is welke ik ga uitwerken nu. Slotje. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Story 2:)


    Queer zijn is gewoon alles

    2 (:


    they come, they go