• heeey mensen ^^ , ik weet niet goed of het hier moet, maar ja xD
    Dus....zoals de meeste had ik deze week ook mijn eerste week school. We zijn maar met een klein klasje (11 mensen), maar voor sommige vakken zitten wij nog met 10 jongens van 3handel ( ik zit in 3HAndel-talen). Samen met die jongens zien zijn best wel plezant. Er zijn ook een paar nieuwe gasten van andere scholen. En ik wil het graag over 1 van die jongens hebben. Laten we hem M. noemen. In het begin, de tweede sag ofzow, vroeg ik aan mijn vriendinnen uit mijn klas wat ze van de klassen vonden. En van de gasten, en over M. waren we het eens, we vonden hem, ik zal het anders noemen. Nu kwam M. gisteren ineens met ons mee en begon gewoon met één van mijn beste vriendinnen uit mijn klas en met mij te praten. Wij wandelde naar de prefect, omdat mijn vriendin naar de ortho moest enzo....Toevallig kwamen we onderweg mijn oudere zus tegen, ik wat met haar praten, toen we verder gingen ging die gast ineens met mijn zus mee. Toen de bel ging, en we terug naar onze zus, die plat van het lachen naar ons kwam, en zei dat hij haar nr had gevraagd nog voor dat hij zijn naam had gezegd enzo. Toen we het vierde uur samen met die klas zaten zei hij dat hij verliefd was op lijn zus ( ik zo van WTF, ge kent haar 5 minuten) toen begon hij over een klik dat die met bepaalde personen had enzo. Hij zei ook dat hij het ging uitmaken met zijn lief voor mijn zus. Vandaag kwam hij op school, hij zei dat hij het had uitgemaakt....Maar dat hij aan iemand anders het had aangevraagd die er nog over moest nadenken ( niet tegen mijn zus) De laatste speeltijd stond een vriednin van ons op school uit een andere klas ook bij ons en M. was er ook. Zegt die dat hij haar ook tof vind, en nu heeft hij haar nr. Hij zei ook dat zij een goede kans maakte, ookal had zij een lief....

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:57 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ik weet niet goed of het hoer moet,

    That's made my day xD

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:54 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    ik weet niet goed of het hoer moet,

    That's made my day xD




    sorry heb het aangepast en haha xD x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Is dat niet gewoon een player dan? o.o

    Synthopia schreef:
    Is dat niet gewoon een player dan? o.o



    IDK xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Synthopia schreef:
    Is dat niet gewoon een player dan? o.o


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik snap de helft van het verhaal niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Pewds schreef:
    Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik snap de helft van het verhaal niet.


    Het ligt niet aan jou.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pewds schreef:
    Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik snap de helft van het verhaal niet.

    wat snap je niet?, en het zou wel kunnen, het is een beetje rap uitgelegd


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Van wat ik kan snappen, is die dude een player. Punt uit.


    -