• Hallo,

    Sinds kort ben ik begonnen met een Avengers fanfiction. Ik ben niet van plan deze online te gaan zetten, maar gezien ik het wel fijn vind om wat feedback te krijgen, ben ik op zoek naar iemand die om de zoveel tijd een stukje zou willen lezen. Het gaat om een in het Engels geschreven fan fiction, dus het zou fijn zijn als je het Engels redelijk goed beheerst. Ik heb namelijk geen ervaring met in het Engels schrijven en wil dit dus wel graag verbeteren. Ook is het een vervolg van Captain America: Civil War. Het is dus handig als je de film wel al hebt gezien, al moet ik wel zeggen dat ik niet enorm veel ervaring heb met Marvel fan fiction en het dus behoorlijk af zou kunnen wijken (al zou ik het dan wel weer fijn vinden als je daarmee zou kunnen helpen).

    Ik zoek dus iemand die:

    - Engels (redelijk) goed beheerst
    - Captain America: Civil War heeft gezien
    - (Waarschijnlijk) een aantal keer per maand tijd heeft om wat te lezen
    - Opbouwende kritiek kan geven

    Aan max. 2 mensen heb ik wel echt meer dan genoeg. Het eerste stuk zal waarschijnlijk ergens de komende weken pas toegestuurd worden. Mocht je dit willen doen, laat dan alsjeblieft een berichtje achter in dit topic. Alvast bedankt c:

    Mvg Iroquois

    P.S. Ik hoop dat dit hier goed staat en anders mijn excuses mods.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil wel. c:

    Krolock schreef:
    Ik wil wel. c:


    Thanks! Ik hoop het eerste hoofdstuk volgende week toch wel af te hebben. Dan zou ik dat wel al toe kunnen sturen. Dan kun je kijken of je het wat vind of liever afhaakt haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."