• *Hum Hum*

    Wij, Rorius en Fames, zijn benieuwd wie als eerste kan raden wie wij echt zijn. Beiden hebben we al langer als een jaar een account op Q, dus misschien ken je onze accounts wel. Daarom geven wij zes credits aan degene die het als eerste raadt! Maar, dan moet je wel beiden namen goed hebben.

    Rorius en Fames? Wat zijn dat nou weer voor een namen?
    Zo heten wij natuurlijk niet echt. Dit is onze schuilnaam voor eventjes. Later zullen we uitleggen waarom we zo heten.

    Hoe moeten wij dat ooit gaan raden dan?
    Eens per tien minuten mag je ons een vraag stellen. Dit moet een ja/nee vraag zijn. Denk je het te weten, vertel het! Ook zullen wij duidelijk maken wie de vraag heeft beantwoord.

    Dude, ik ken toch niet alle Q'ers!
    Ik hoop voor je van niet nee,0-0. Dit is wel een goede manier om nieuwe Q'ers te ondekken door op informatie te speuren.

    Dus ik krijg zes credits als ik jullie officiële Q namen raadt?
    Ja! Helemaal!


    Feiten over Fames
    Hij/zij heeft dit bericht geschreven
    Meisje
    Geen functie op Q(behalve lid zijn)

    Feiten over Rorius
    Hij/zij heeft ons profiel geschreven
    Meisje
    Geen functie op Q(behalve lid zijn)


    Succes allemaal!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 23:14 ]


    Boys and girls are not to be within eight inches of each other.

    Er zijn hier onwijs veel Potterheads, ik denk niet dat ik het ga raden. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Ik snap het niet echt? Als je feiten over iemand weet kan je geen naam verzinnen hoor


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vanillivi schreef:
    Er zijn hier onwijs veel Potterheads, ik denk niet dat ik het ga raden. (krul)


    26 - 02 - '16

    Ohlol, op de één of andere manier moet ik nu aan Het Geluid denken, haha.
    Komt vast door het raden en shizz. Leuke onderneming, maar ik ga niet meedoen, want ik weet al hoe ik ga worden. Locooo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aan het profiel te zien iemand die veel kat smileys gebruikt.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet ergens meteen aan Jaimy (Crave) denken.


    -

    Square en Crave? I don't know.


    26 - 02 - '16

    Dooddoenervo, sowieso.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik verdenk Square ergens ook wel, haha. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben op onderzoek:

    Dit zag ik bij het verhaal wat op het profiel staat:


    Gemaakt door Rorius.
    Het is niet echt een fantastisch verhaal en ik heb beter geschreven, maar ik schrijf al een paar maanden alleen Engels dus moet weer even inkomen in het Nederlands .
    Komt vast nog we wat beters aan.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 22:59 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rorius > Rosmarijn
    Fames > Hongersnood


    "I shut my eyes in order to see.'

    MissSnitch


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beaton schreef:
    Ik verdenk Square ergens ook wel, haha. :'D

    Ik zat jou net te verdenken. Maar mss zit je hier om ons op dwaalspoor te brengen (cat)
    Hierbij: Beaton. Morticia. Fauxlivia. Hashikuturamo ofzoiets. Rumtumtugger. Dooddoendervo.


    -

    SPECS schreef:
    Ik ben op onderzoek:

    Dit zag ik bij het verhaal wat op het profiel staat:


    Gemaakt door Rorius.
    Het is niet echt een fantastisch verhaal en ik heb beter geschreven, maar ik schrijf al een paar maanden alleen Engels dus moet weer even inkomen in het Nederlands .
    Komt vast nog we wat beters aan.


    Fames:
    Ik moest van Rorius zeggen dat ze/hij de verhalen alleen op een andere site heeft geplaatst en niet op Q. Daar heb je dus niet zo veel aan.


    Boys and girls are not to be within eight inches of each other.

    Umbridge schreef:
    (...)

    Fames:
    Ik moest van Rorius zeggen dat ze/hij de verhalen alleen op een andere site heeft geplaatst en niet op Q. Daar heb je dus niet zo veel aan.


    Nou ja zeg, mijn detective werk dus voor niks gedaan.(puh)


    You were born original, don't die as a copy.