• Hallo!

    Ik ben bezig met het in elkaar zetten van aan verhaal voor SotY en nu heb ik een naam bedacht voor mijn hoofdpersonage.
    Zijn naam wordt 'Nashzyam', maar hoe zouden jullie deze naam uitspreken?

    Ik wil jullie later nog wat namen voorleggen, dus dan zet ik het wel weer in dit topic;p

    Groetjes Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naszdjam, of zo iets haha.

    Nasjzjiejam? Ik heb geen idee. Als ik zo'n naam zie staan in een story dan 'skip' ik hem meestal, zeg maar. Zelfs in mijn hoofd doe ik dan maar geen poging, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nashzayam xd?

    Precies zoals Laura zegt!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Precies zoals Laura zegt!


    Edit, de ondersta Laura/Tilikum :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tilikum schreef:
    Nasjzjiejam? Ik heb geen idee. Als ik zo'n naam zie staan in een story dan 'skip' ik hem meestal, zeg maar. Zelfs in mijn hoofd doe ik dan maar geen poging, hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tilikum schreef:
    Nasjzjiejam? Ik heb geen idee. Als ik zo'n naam zie staan in een story dan 'skip' ik hem meestal, zeg maar. Zelfs in mijn hoofd doe ik dan maar geen poging, hahaha


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Tilikum schreef:
    Nasjzjiejam? Ik heb geen idee. Als ik zo'n naam zie staan in een story dan 'skip' ik hem meestal, zeg maar. Zelfs in mijn hoofd doe ik dan maar geen poging, hahaha


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nesj-hem


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iets als neshdzjem? Geen idee eigenlijk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh damn, jammer dat zo veel mensen de story zouden skippen. Het wordt namelijk een verhaal over trollen en ik wilde daarom dus ook geen "normale" naam ervoor kiezen. Misschien toch maar verder kijken dan, hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Oh damn, jammer dat zo veel mensen de story zouden skippen. Het wordt namelijk een verhaal over trollen en ik wilde daarom dus ook geen "normale" naam ervoor kiezen. Misschien toch maar verder kijken dan, hahah

    Ik denk dat ze eerder bedoelen dat ze de naam in de zin zouden skippen, en niet de hele story. Dat doe ik persoonlijk ook.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 18:34 ]


    Ex astris, sciencia

    No_Maj schreef:
    Oh damn, jammer dat zo veel mensen de story zouden skippen. Het wordt namelijk een verhaal over trollen en ik wilde daarom dus ook geen "normale" naam ervoor kiezen. Misschien toch maar verder kijken dan, hahah


    Huh? Ze skippen toch niet de story? Ze skippen de naam.

    Ze lezen zeg maar ipv: Nashzyam ging zitten.

    dan: .... ging zitten

    Ik zeg: Nas-djam
    Of: Nas-siam


    ~My Mind Is Free~

    Ohh, hahah. Dan begreep ik jullie verkeerd! Bedankt voor de verduidelijking ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja, inderdaad! Ik zou de naam skippen, niet de story!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen