• Mischein kotm het wel doordat ik zo hartstikke nederlands praat enzo maar als ik het vlaams hoor dan moet ik gewoon lachen[/voel je niet bdreigt of whatever.] ik kreeg gister namelijk een smsje van Charissa en moest het gewoon gaan ontcijferen,..!^^ ik word nog goed in het vlaams men.
    Maar oke iemand nog meer problemen met die dingen, op msn bijvoorbeeld.?^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    er zijn van die woorden en dan weet iedereen wat het betekend behalve ik. o.O
    maar ik praat drenths thuis,
    dat is best boers. x'D


    AAP

    Nou typent kan ik er nog wel uithalen wat ze bedoelen, maar op werchter stond ik met een vlaamse te praten.. En we konden elkaar gewoon niet verstaan o_O Leek wel chinees ^^
    Maar k3 kan ik wel verstaan..


    The sag in my swag <3

    Ivy x3
    Toen ik nog met Imke en Lynn enzo praatte verstond ik er ook geen ene reet van x3 Maar toen gingen ze lief een beetje meer NL praten x3. Maar als ze met elkaar praten keek ik echt zo o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb dat bij Nederlands


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    K3 kan ik ook verstaan hoor sacha,.. Raar kind,.
    Maar oke ik weet niet het is gewoon raar..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.


    Maar k3 kan ik wel verstaan..

    ja k3, ik ook!x'D


    AAP

    Niemand<3
    Ja klopt als ik zo samen in gesprek zit met Charissa en Joyce bijvoorbeeld en ze beginnen toch te praten dan word ik gek, dan kunnen ze het zelfs over mij hebben want ik heb geen enkel idee waar ze het over hebben


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben zelf Vlaams,maar ik kan Nederlanders soms gewoon niet verstaan.Met schrijven meestal wel maar hoe jullie soms praten (:


    The soul needs autumn.

    @ lindsey,
    Gheghe nouja zo denk ik er bij jullie net zo over..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik vind hem best irritant ._. ik snap die uitdrukkingen niet plus heb ik nooit zin me in te spannen om die zooi te begrijpen.[/msn]
    Maar het klinkt wel grappig ja :') [/vind leuk belgen na te doen - no offence]

    Niemand<3
    Ja klopt als ik zo samen in gesprek zit met Charissa en Joyce bijvoorbeeld en ze beginnen toch te praten dan word ik gek, dan kunnen ze het zelfs over mij hebben want ik heb geen enkel idee waar ze het over hebben

    Ja.
    Beginnen ze over enge dingen te praten. Blijkt het dat het over een snackbar gaat o.O
    Dat versta ik niet. Volgens mij was het een frietkot ofzo O.O'
    Dat versta ik niet x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ben Vlaaams:D
    & ik let hier echt wel Superveel op mijn taal,dus hier kunne jullie mij wel verstaan he? ^^
    maar op msn praat ik Vlaams,Antwerps,en dan verstaat niemand mij vanuit NL xD
    Maa,ik kijk ook soms raar als ik nederlandse woorde hoor,dan ken ik die totaal nie ofzoo :P
    xx


    everybody needs a song.

    Tara toch nee klopt wel, ik heb eens een film gezien op een belgische zender, met dus vlaamse ondertiteling.
    Gheghe dan begrijp je nog neits van die film
    Zoals Neen, Hha
    Zeker en vast, en ik gaan verder doen enzo.,. Kijk dat is dan nog te begrijpen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha frietkot.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ken alleen ''ik zie u graag'' toch? x'D


    The sag in my swag <3