• Het verhaal begint in 1692, tijdens de heksenprocessen van Salem, toen vijf families uit de Ipswich Colony van Massachusetts erbond van stilte vormden die voor altijd hun families en hun opmerkelijke bevoegdheden zouden beschermen tegen de heks-jagers. Een familie ging te ver, maar, en als gevolg van hun overtreding ze voor altijd verbannen uit het land.

    Flash forward naar het nieuwe millennium en de vier sons of Ipswich zijn nu de student elite aan de prestigieuze Spenser Academy. The Sons of Ipswich zijn de baddest boys op de campus. Maar dat is niet alles wat ze delen. De vier vrienden delen ook een 300-jaar oude geheim: ze zijn tovenaars, de tiener afstammelingen van een 17e-eeuwse coven van heksen, de vijf families van 1692.[ Gebonden door hun heilige afkomst en gezworen stilte, deze vier tieners delen een geheim zo opmerkelijk dat het heeft gediend om hun families te beschermen voor honderden jaren, zij bezitten "The Power", een bron van bijna onbegrensde mystieke vermogens die hun levenskracht riool indien overmatig gebruikt./quote]


    Verhaallijn
    The sons of ipswich zitten dus samen op the Spenser Acadamy. Naast grappen, feesten en studeren zijn de jongens ook bezig met hun geheim. Ze bezitten krachten, die ze van hun voormoeders en vaderen ge-erft hebben. Het probleem van hun gave is alleen, zodra ze 18 worden, en ze gebruiken het teveel, neemt het jaren van hun leven weg, daarnaast zijn deze krachten ontzettend verslavend, waar ze dus ook mee moeten oppassen. Zodra ze hun krachten gebruiken worden hun ogen en pupillen pik zwart, aan iets anders kun je niet merken dat ze het gebruiken.
    Al vrij aan het begin van het school jaar merken de vier vrienden dat er iets niet klopt. Ze voelen zich raar, alsof een van hen continu hun krachten gebruikt, Daarnaast beginnen geliefden en vrienden ziek te worden soms wel tot dodelijk aan toe. Ze moeten dit niet alleen zien op te lossen, maar ook proberen zonder dat iemand van hun te weten komt. Of vertrouwen ze mensen genoeg?


    De krachten]
    Psychokinese - De bevoegdheid om voorwerpen te verplaatsen of laten zweven zonder ze aan te raken, ook wel telekinese.
    Pyrokinese - De kracht om vuur te controleren.
    Aerokinesis - De bevoegdheid om de wind te controleren.
    Atmokinesis - De bevoegdheid om het weer te beïnvloeden, in het bijzonder om het te laten regenen of stormen en bliksem roepen.
    Levitatie - De kracht van de zwaartekracht tarten en zweven of vrij te manoeuvreren in de lucht of zelfs vliegen.
    Astral Projection - De bevoegdheid om iemands bewustzijn en zintuigen voorbij en weg van het fysieke lichaam te projecteren.
    Bovenmenselijke kracht - Het verhogen van iemands fysieke kracht.
    Shapeshifting - De mogelijkheid om je fysieke verschijning en stem te veranderen om te verschijnen als een andere persoon.
    Teleportatie - De bevoegdheid om ogenblikkelijk verdwijnen van de ene plaats en weer verschijnen in een andere.
    Helderziendheid - Het vermogen om dingen die onzichtbaar zijn, zoals de wezens die bekend staat als 'darklings' te zien.
    Andere spreuken te beschadigen, of zelf te beschermen tegen fysieke schade.
    De vijfde zoon had controle over spinnen en kon werpt andere schadelijke spreuken via hen.


    Regels.
    -De standaart Q regels
    -Niet buitensluiten, als iemand vraagt voor een vrije personage, negeer niet vraag hem/haar er desnoods bij.
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Ongeveer 300 woorden per post
    -mannen en vrouwen proberen gelijkt te houden
    -Niemand is perfect
    -16+ is toegestaan!
    -Naams verandering doorgeven
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Let op interpunctie
    -Alleen ik open de topics, tenzij ik iemand weten, dan doet degene het.


    Rollen

    Sons of Ipswich
    - Pogue Parry Tonto
    - Bryan Gale Zoidberg
    - Damian James Wilcon Escuela
    - Jack Browns Vladiferr
    - (slechte)Jace Sky Quinn Faisean

    Schoolgenoten
    - Emma Roxanne Pearson Mismi
    - Rowan Candace Strayker Delightfully
    - Katharina Seymour Bequeath
    - Janet Avery Foster VladiFerr
    - Aubrey Noëlle Belisario Teixeira



    School Uniformen
    De school
    De kamers

    De uniformen mogen opgeleukt worden met sierraden en assesoires en eventueel andere schoenen
    De school ligt naast een bos, waarachter een meertje met een strandje is. Een km verderop ligt een dorpje met een paar winkeltjes maar niks bijzonders. De stad is zeker wel een uur reizen met de auto
    De foto is alleen voor de kamer indeling, elke kamer kan natuurlijk op zijn eigen manier versierd en of opgeleukt worden

    Kamer indeling

    Kamer 1; Emma Roxanne Pearson + Janet Avery Foster
    Kamer 2; Jack browns + Jace Sky Quinn
    Kamer 3; Bryan Gale + Damien James Wilcon
    Kamer 4; Katharina Seymour + Rowan Candance Strayker
    Kamer 5; Pogue Parry +...
    Kamer 6; Aubrey Noëlle Belisario +...


    Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 19:55 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Teixeira schreef:
    Maar hij kent Jace toch niet xd?


    Nee maar dat hoeft toch ook niet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik volg het niet meer ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pogue+aubrey=praten
    Jace komt. Aubrey +jace=gezellig praten = Pogue naar zn vriendjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okay, ik snap het :Y)
    Als Butera Jace met Aubrey wil laten slapen tenminste xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Slapen? O.O


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg, I meant praten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wie heeft nog niemand om mee te praten? En reageer even alsjeblieft als iemand een personage naar je toe gestuurd hebben. Anders gaat dit topic wel erg snel dood


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ja.. het is wel erg stil nu xD ik wacht nog op VladiFerr

    Ja sorry. Ik zal snel reageren maar ik heb het echt heel druk met grote toetsen genaamd: PTA.
    Dankje Bio leraar.


    "Rebellion's are build on hope"

    Oke, voor degene die nog maar een of geen post hebben krijgen vandaag de kans om te reageren op de personen die naar je gestuurd zijn of je personage naar iemand te sturen anders krijgen jullie een berichtje met een eerste waarschuwing. Ik snap dat je het druk kan hebben met school, dat heb ik ook maar je kan heus wel een kwartiertje er tussen piepen voor dit. Ik vind het zonde als het nu al uit sterft.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga echt mijn best doen vandaag te reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wel blijven reageren hé, mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb t een beetje druk maar ga vanavond proberen te posten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]