• Heeey,

    De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn vandaag gelost en ik ben zo enthousiast! *O*
    Wie al eens een gokje wil wagen over de mol: klik. ^^

    En op 10 maart begint het echt. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn eerste reactie toen ik de kandidaten zag, was echt: “volgend jaar zijn dus mensen met een naam die begint met N tot Z aan de beurt”


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    So excited for this *O* Ik hoop dat dit seizoen even goed wordt als vorig jaar!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vanavond!! (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb hier zoveel zin in!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Belg hier en kijk ook De Mol op NPO. Nederlandse versie is veel leuker :).


    Alle informatie over acne gebundeld: http://stopacnevandaag.nl

    Whoop whoop ik heb echt nog geen idee, jullie al verdachten?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Whoop whoop ik heb echt nog geen idee, jullie al verdachten?


    Nope, heb wel al wat theorieën gelezen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was dus aan t kijken op die site van de belgische versie en; 'Want voor het eerst in de geschiedenis begint dit avontuur zonder mol.'
    Wat niet waar is, want in Nederland is dit in 2005 gedaan :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond het leuk om bij de eerste aflevering te denken wie het programma zou kiezen als mol gebaseerd op de eerste opdracht en die ondervraging. :'D

    Kaat heeft de juiste spirit, ik mag haar nu al. :p Laat haar aub niet de mol zijn, want zij gaat veel geld kunnen binnenhalen.

    Als je de kans hebt om gratis te bungeejumpen, doe het gewoon. :'D Het is een dure once-in-a-life-time experience en zoveel mensen willen dat eens doen. Oké, niet iedereen wil het en ik begrijp dat het eng is want dat zag er erg hoog uit, maar je hebt niets te verliezen. Ja kan er enkel een uitzonderlijke ervaring en confidence boost mee winnen. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    SPECS schreef:
    Ik was dus aan t kijken op die site van de belgische versie en; 'Want voor het eerst in de geschiedenis begint dit avontuur zonder mol.'
    Wat niet waar is, want in Nederland is dit in 2005 gedaan :'D


    Nou ja, wij hebben dan ook niks te maken met de Nederlandse versie. :')


    @ Bianca, ja, Kaat vind ik ook heel leuk!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga straks de laatste aflevering kijken.

    Nog over aflevering 2:

    Die dipsaus, lol. :'D Dat stuk vond ik grappig.

    Hebben jullie al verdachten? En stemmen jullie ook elke week via de website van VIER op jullie verdachte? Je kan er een reischeque van €3.000 mee winnen en een gratis ticket om de finale in de bios te zien. (krul)
    Ik heb op Bas gestemd. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik ga straks de laatste aflevering kijken.

    Nog over aflevering 2:
    Die dipsaus, lol. :'D Dat stuk vond ik grappig.

    Hebben jullie al verdachten? En stemmen jullie ook elke week via de website van VIER op jullie verdachte? Je kan er een reischeque van €3.000 mee winnen en een gratis ticket om de finale in de bios te zien. (krul)
    Ik heb op Bas gestemd. :p

    Bas staat net op mn lijstje van minst verdachten haha. Degene die voor mij het meest veedacht zijn, zijn: Eva, Ingrid en Bruno. Over Joeri, Elizabeth en Axel weet ik het niet. Kaat, Martijn en Bas vind ik het minst verdacht tot nu toe. Serieus, als Kaat de mol is kan ze serieus goed doen alsof. (Ben ik iemand vergeten toevallig? XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Bas staat net op mn lijstje van minst verdachten haha. Degene die voor mij het meest veedacht zijn, zijn: Eva, Ingrid en Bruno. Over Joeri, Elizabeth en Axel weet ik het niet. Kaat, Martijn en Bas vind ik het minst verdacht tot nu toe. Serieus, als Kaat de mol is kan ze serieus goed doen alsof. (Ben ik iemand vergeten toevallig? XD)
    Ik denk dat ik op Bas stemde omdat hij niet echt opviel. x'D En na een paar seizoenen merkte ik wel dat ze de mol juist niet verdacht in beeld zetten, dus ging ik daarom voor iemand die meer op de achtergrond zit. (krul) En later zei mijn broer ook dat Bas blijkaar had gezegd in die caravan dat als hij de mol zou zijn, hij niet te veel zou zeggen. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik op Bas stemde omdat hij niet echt opviel. x'D En na een paar seizoenen merkte ik wel dat ze de mol juist niet verdacht in beeld zetten, dus ging ik daarom voor iemand die meer op de achtergrond zit. (krul) En later zei mijn broer ook dat Bas blijkaar had gezegd in die caravan dat als hij de mol zou zijn, hij niet te veel zou zeggen. :p

    Hm, maar ik weet niet, Bas had heel makkelijk kunnen mollen in dat ding met die steen, maar hij was wel degene die met het idee kwam met de hefboom. Dat op de achtergrond blijven heb ik heel erg met Bruno, want ik heb hem nog niets zien doen om geld te winnen, als je snapt wat ik bedoel. Hij neemt bijna nooit initiatief en als hij het doet, is het wanneer iemand anders de oplossing al ontdekt heeft. (Met die zwakste schakel bijvoorbeeld.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Hm, maar ik weet niet, Bas had heel makkelijk kunnen mollen in dat ding met die steen, maar hij was wel degene die met het idee kwam met de hefboom. Dat op de achtergrond blijven heb ik heel erg met Bruno, want ik heb hem nog niets zien doen om geld te winnen, als je snapt wat ik bedoel. Hij neemt bijna nooit initiatief en als hij het doet, is het wanneer iemand anders de oplossing al ontdekt heeft. (Met die zwakste schakel bijvoorbeeld.)
    Gelukkig had ik deze comment nog niet gelezen want dat ging al over aflevering 3 en die ging ik net kijken toen. 😆 Nu ben ik weer helemaal bij. Van café de mol heb ik enkel nog de 2 eerste gezien. Zaten interessante opmerkingen tussen. 🤔

    Ja, toen in café de mol dat van Bruno werd gezegd (wat jij hierboven zei) vond ik een goed punt. Om als mol minder verdacht over te komen is dat inderdaad wel goed om die oplossing uit te voeren als ze het toch al hebben gevonden. En als hij de mol niet is, kan het ook gwn zijn dat hij tenminste iets wilde bijdragen. 😛

    Bij het liegen over de konijnen, vond ik dat iedereen behalve Axel goed kon liegen. Bij Axel viel het op dat ie wat wegkeek. Hoe die anderen er een geloofwaardig verhaal van hadden gemaakt, zalig. 😛 Martijn was geloofwaardig, vooral met het litteken zogezegd. :’)


    Ook leuk om verschillende types te zien onder de kandidaten. Joeri is echt een doener en focust zich goed. Bas is dan weer een denker. Kaat is een motiverend persoon.


    Ik wil een tuin vol egels