• An unexpected turn

    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?



    Veel leesplezier!



    ~ Fantasy, Onbekende Personen, Avontuur.
    ~ In de middeleeuwse tijd.
    ~ 12+
    ~ Kan gevloek bevatten.
    ~ Tips & Opmerkingen altijd welkom.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    De cover is mooi, succes met je story ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Bedankt Scorpia! :]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 22:03 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Volgens mij is het 'An unexpected twist', naar de uitdrukking.
    Maar verder veel succes met je story ^^


    Life is hard and then we die

    Hidalgo schreef:
    Bedankt Scorpia! :]


    Graag gedaan (:


    Some people are art and do art at the same time

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij is het 'An unexpected twist', naar de uitdrukking.
    Maar verder veel succes met je story ^^


    Oh.. Echt? Mijn engels is werkelijk héél slecht, dus het zou zo kunnen. Maar ik vond "Turn" mooier klinken, haha.
    Als het zo is, zal ik het per direct aanpassen! xd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij is het 'An unexpected twist', naar de uitdrukking.
    Maar verder veel succes met je story ^^


    Dat gedachten had ik eerst ook, maar daarna begon ik er over te twijfelen. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Hidalgo schreef:
    (...)

    Oh.. Echt? Mijn engels is werkelijk héél slecht, dus het zou zo kunnen. Maar ik vond "Turn" mooier klinken, haha.
    Als het zo is, zal ik het per direct aanpassen! xd.

    Moet ik je cover aanpassen? (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Moet ik je cover aanpassen? (:


    Ik pb je ff x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Hier, als je 't nodig hebt. :'D

    Hidalgo schreef:
    (...)

    Ik pb je ff x]

    'kay. (:

    Draculea schreef:


    Hier, als je 't nodig hebt. :'D


    Dat deed je snel! x]
    Maar.. Ik weet niet of het nu echt zo hoort of niet?
    Ughh.. "Twist" klinkt toch niet? Haha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hidalgo schreef:
    (...)

    Dat deed je snel! x]
    Maar.. Ik weet niet of het nu echt zo hoort of niet?
    Ughh.. "Twist" klinkt toch niet? Haha.
    Dat is juist de uitdrukking :) 'An Unexpected Twist', je gebruikt 'An Unexpected Turn' als erachter staat 'of Events' of iets in die richting. Turn is dus als er meerdere dingen gebeurden.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is juist de uitdrukking :) 'An Unexpected Twist', je gebruikt 'An Unexpected Turn' als erachter staat 'of Events' of iets in die richting. Turn is dus als er meerdere dingen gebeurden.


    Maar er gebeuren ook meerdere dingen in..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    klinkt leuk! ABO :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!