• Ik heb zonet een krantenartikel online gevonden waarin de Libanese Abou Jahjah, die na tien jaar weer naar België is teruggekeerd, ons verteld wat we moeten doen als het ons hier niet langer bevalt.
    Wat een sukkel, echt...Ik dacht nog altijd dat allochtonen zich aan moesten passen aan een land en niet het land aan de allochtonen. (cat)



    Klik voor groter
    Wat is jullie mening hierover?
    Ik ben het er namelijk echt niet mee eens.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, wat een domme uitspraak zeg.

    Want als we ons niet kunnen aanpassen aan de cultuur allochtonen in ons land, dan moeten we ons maar kunnen aanpassen aan hun cultuur in hun land van afkomst?
    Dude, go home, ur drunk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En hij heeft het recht om zoiets te zeggen? Ga toch weg man, serieus!


    16 - 09 - '17

    Theodora schreef:
    Want als we ons niet kunnen aanpassen aan de cultuur allochtonen in ons land, dan moeten we ons maar kunnen aanpassen aan hun cultuur in hun land van afkomst?
    Dude, go home, ur drunk.

    Hahahahaha.


    -

    Theodora schreef:
    Want als we ons niet kunnen aanpassen aan de cultuur allochtonen in ons land, dan moeten we ons maar kunnen aanpassen aan hun cultuur in hun land van afkomst?
    Dude, go home, ur drunk.


    Dit, als ze zich niet kunnen aanpassen aan onze cultuur... gelukkig zijn niet alle alochtonen zo!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh, waarom maken ze het nou zo moeilijk voor zichzelf? (en de andere allochtonen/buitenlanders, icl. ik)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 20:30 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mongool. Allochtonen moeten zich maar aanpassen aan het land waar ze heen komen, en niet anders om. Het is graag of niet.

    Ik vraag me af waarom ze die gast nog binnenlaten.
    Hij moet ons niet de les komen lezen! Op die manier maakt hij het voor andere allochtonen veel moeilijker.
    Idioot..


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Theodora schreef:
    Want als we ons niet kunnen aanpassen aan de cultuur allochtonen in ons land, dan moeten we ons maar kunnen aanpassen aan hun cultuur in hun land van afkomst?
    Dude, go home, ur drunk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, dat vind ik ook wel een vreemde uitspraak. In welke krant is dat?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Go back if you don't agree with how it's here.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wauw, the fak..


    Life is hard and then we die

    Draculea schreef:
    Wauw, wat een domme uitspraak zeg.


    26 - 02 - '16

    Tuala schreef:
    Hm, dat vind ik ook wel een vreemde uitspraak. In welke krant is dat?

    Heel internet staat er vol van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nah ik geef hem groot gelijk dat mensen niet zo hoeven te haten op de multiculturele samenleving waar we in leven hoor. Je mag toch best je eigen cultuur behouden als je naar een ander land verhuist? 'Verdringen', je kan ook overdrijven zeg. 't Is niet alsof de allochtonen met fakkels voor je deur staan. Als politicus is het echter een domme zet, daar maak je jezelf inderdaad niet populair mee. En verspreiding van de islam, of godsdienst in het algemeen, vind ik al helemaal niks.


    i put the fun in funeral