• Ik heb tot nu toe echt een klote week gehad. Eerst begon het zondag met dat ik mijn iPhone in het water heb laten vallen, ik heb hem toen 2 dagen in de rijst laten liggen, maar het heeft niets uit gehaald en m'n iPhone is nu dus per total om het zo te zeggen.
    Dan ben ik maandag naar school gegaan, maar ben na de eerste 2 uren terug naar huis gegaan omdat ik me kotsmisselijk voelde, waardoor ik 4 uur van m'n hoofdvakken heb gemist en dat nu dus allemaal terug moet inhalen.
    Dinsdag en woensdag toch maar terug naar school geweest, maar dat had ik beter niet gedaan want vanmorgen ben ik opgestaan met barstende hoofdpijn, keelpijn en oorpijn. Ik ben voormiddag dan maar thuisgebleven om nog wat langer uit te rusten, maar aangezien ik namiddag belangrijke vakken had ben ik toch maar gegaan. Na school ben ik gaan paardrijden, want aangezien ik zondag een belangrijke wedstrijd heb kan ik me niet permitteren dat mijn paard te lang op stal blijft. Ik heb dus maar een paar pijnstillers genomen en op m'n tanden gebeten, maar niet voor lang, want tijdens het draven voelde ik opeens een vreselijke pijn in mijn linker bovenbeen. Ik ben moeten afstappen en we zijn snel naar de dokter gegaan, en zij bevestigde dat ik waarschijnlijk een ontstoken spier of een scheur heb, en het de komende weken rustig aan ga moeten doen.
    Echt zwaar klote, maar ik ga het zondag toch riskeren om te gaan, ik zal de dag wel op pijnstillers en verband doorkomen, en hopelijk goed geluk. Zo snel geef ik niet op! :Y)

    Ik hoop dat jullie week (tot nu toe) beter was dan de mijne, want ik kan best wel wat leuke verhalen gebruiken nu..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 22:56 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ah wat vervelend zeg. Ook zo tegelijkertijd allemaal. Sterkte!
    Deze week was tot nu toe nog niet zo bijzonder voor mij. Maar morgenavond en zaterdag gaat wel heel awesome worden omdat ik naar de kermis ga. Zaterdag met een leuk iemand erbij hehe.

    Nawh, wat een pech heb jij gehad! Veel succes zondag met paardrijden, hoop dat het niet erger word met je been.
    Mijn week was wel oké. Geen rare dingen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ik had precies deze week ook een pech week, dus helaas
    Volgende week beter (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Heb een western wedstrijd gewonnen Dinsdag (: En ik ben officieel volgens 3 jongens een ninja :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Beterschap en succes met de wedstrijd.
    Ik ben gewoon heel moe, doordat ik dinsdag op zijn hoogst zes en een half uur slaap heb gehad, eerder minder zelfs. Om dan vervolgens woensdagmiddag te moeten werken op één van de twee drukste dagen van het jaar (de andere dag is Koninginnedag, nu Koningsdag). I'm just really tired.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik kreeg vandaag een softbal op m'm neus :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Awh. : (
    Dit is inderdaad best balen. Hopelijk word je dan snel beter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel veel beterschap
    Ik ben gister ook ziek thuisgebleven
    Voelde me al 2 weken niet goed en nu heb ik vandaag 2 hele belangrijke toetsen verknald


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dankjewel allemaal, ik hoop inderdaad dat ik niette lang stil ga moeten zitten D:

    Draculea schreef:
    Ah wat vervelend zeg. Ook zo tegelijkertijd allemaal. Sterkte!
    Deze week was tot nu toe nog niet zo bijzonder voor mij. Maar morgenavond en zaterdag gaat wel heel awesome worden omdat ik naar de kermis ga. Zaterdag met een leuk iemand erbij hehe.


    Ga je toevallig naar Hasselt kermis? Het is in mijn stad ook pas kermis geweest vorige week, en na de mijne trekt het normaal naar Hasselt haha :3

    JohnSmith schreef:
    Ik kreeg vandaag een softbal op m'm neus :')

    Dat is minder hé vlinder!
    Nee nee, hopelijk heb je niet te veel pijn..

    Sivan schreef:
    Heb een western wedstrijd gewonnen Dinsdag (: En ik ben officieel volgens 3 jongens een ninja :'D

    Wat leuk! Ik ben niet zo bekend met de discipline, maar ik vind het wel altijd heel leuk om te kijken, bij western is er een totaal andere sfeer als bij een dressuurwedstrijd of jumping (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Allunga schreef:
    Heel veel beterschap
    Ik ben gister ook ziek thuisgebleven
    Voelde me al 2 weken niet goed en nu heb ik vandaag 2 hele belangrijke toetsen verknald


    Klote zeg :/. Ook veel beterschap aan jou, jammer van je toetsen, maar het jaar is nog maar pas begonnen, dat haal je wel op :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Neh, zo geweldig was mijn week nu ook weer niet ^^
    Het begon gisteren toen ik bij de ortho was.
    hij zij dat hij mijn tandvlees moest opensnijden omdat mijn hoektanden nog niet zijn doorgekomen :(
    toen heeft me met zo'n griezelige grote spuit Als het je nog niet is opgevallen; Ik ben zwaar panisch voor spuiten :Y) verdooft.
    toen heeft hij met een mes mijn tandvlees opengesneden en het helemaal weggeschrapt.
    Nadat de verdoving was uitgewerkt kreeg ik echt gruwelijke pijn en ben ik het huis niet meer uitgekomen ^^
    Ik kon eigenlijk alleen maar vloeibaar voedsel eten ^^
    en morgen moet ik terug komen voor mijn plaatjesbeugel nadat ik sinds januari al een buitenboordbeugel heb.
    FUCKMYLIFE
    oja, ik vervloek mijn docent wiskunde. Ik ben de hele avond bezig geweest met 7 paginas vol met sommen die we vandaag hadden opgekregen en morgen af moesten hebben :Y)
    dusse, nee, mijn week was ook niet erg geweldig :Y)

    Heel veel succes met je been en al je andere ongeluk!
    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sorry voor mijn klaag reactie xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Drogo schreef:
    Dankjewel allemaal, ik hoop inderdaad dat ik niette lang stil ga moeten zitten D:

    (...)
    Wat leuk! Ik ben niet zo bekend met de discipline, maar ik vind het wel altijd heel leuk om te kijken, bij western is er een totaal andere sfeer als bij een dressuurwedstrijd of jumping (:


    Het is een veel gezelliger vind ik. En ik vind het leuk om juist in de ring te staan (cat) Vooral is het leuk als je met kalven mag werken enzo :D En wat heb ik Jumping al een tijd niet meer gedaan zeg D: Veel succes he ;) Wat voor wedstrijd is het eigenlijk?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial