• Hoi allemaal,

    Ik ben een goede week terug geopereerd aan m'n oor en sinds gisteren is het verband eraf. Ik heb al een goede week niet normaal kunnen douchen en dat was nogal frustrerend kan ik je zeggen. Nu is het geval dat ik wel mag douchen, maar dat m'n oor niet nat mag worden. Daarom vroeg ik me af of jullie tips hebben om mijn oor voor water te beschermen?

    De dokter had het ook over een oorbeschermer/kapje, iemand enig idee waar je die kan halen?

    Alvast bedankt (:

    P.s, ik weet trouwens niet of dit het goede topic daarvoor is :s

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Darling, just hold on'

    Ik denk gewoon bij de apotheek... Die moeten zulk soort dingen hebben, als doktets het als advies kunnen geven...


    Deep inside, I've never felt alive

    of iets van een badmuts ofzo? Die zijn gewoon in drogisten enzo. te koop


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Ah, sterkte ermee! Ik denk trouwens dat het iets beter bij Lifestyle hoort, maar ach.
    Ik zou zeggen: vraag er gewoon naar bij de apotheek? Die hebben dingen zat en soms krijg je het gewoon gratis mee. Zo had ik een naaldcontainer nodig voor mijn insulinenaalden, toen ik daar om vroeg, kreeg ik het gewoon gratis mee. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oei. Das een beetje vervelend en moeilijk. Je kan bij de apotheek kijken.


    -

    Misschien je haar apart wassen?


    Physics is awesome

    Rhiine schreef:
    Oei. Das een beetje vervelend en moeilijk. Je kan bij de apotheek kijken.


    26 - 02 - '16

    Sterkte er mee! en ik denk inderdaad bij de apotheek.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Toen mijn oor niet nat mocht worden hield ik er een plastic beker over heen. Beetje aandrukken tegen je hoofd, en je oor wordt niet nat.


    Do what people say you can't.

    Ariena schreef:
    Sterkte er mee! En ik denk inderdaad bij de apotheek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Euhm een kapje is handig en die kan je gewoon bij de apotheek halen. En als het irritant wordt met haren wassen de ideale oplossing: Droogshampoo. :Y) Dan moet je gewoon een badmuts opzetten :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial