• Heyya everyone!
    zijn hier op quizlet toevallig mensen die naar het All Time Low concert in Tilburg gaan, of willen gaan, en toevallig samen met mij willen??
    ik wil er namelijk super graag heen ik heb alleen nog niemand om mee te gaan =[
    Xx


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Als jij meegaat naar The Smashing Pumpkins :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Als jij meegaat naar The Smashing Pumpkins :Y)

    Wanneer en waar treden ze op??


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    Wanneer en waar treden ze op??


    Zelfde concert gebouw ergens eind July


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Zelfde concert gebouw ergens eind July

    Ehm hem hem ik zal kijken of ik kan maaaar ik zit dan midden in de vakantie dus het kan zijn dat ik er niet ben =S


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    Ehm hem hem ik zal kijken of ik kan maaaar ik zit dan midden in de vakantie dus het kan zijn dat ik er niet ben =S


    Hahaha het was maar een grapje hoor, het concert kost 40 euro. Als je ze niet kent is dat wel veel geld :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:40 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahaha het was maar een grapje hoor, het concert kort 40 euro. Als je ze niet kent is dat wel veel geld :Y)

    Oké inderdaad... XP Maar heb je zin om mee te gaan? (Sorry het concert is al a.s. vrijdag en ik wil er heel graag heen O.o


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    Als jij meegaat naar The Smashing Pumpkins :Y)


    Oh daar wil ik ook nog heen...

    En het ligt er een beetje aan of je er wel zelf heen kunt rijden, want ik denk niet dat iemand er een probleem van zal maken als je tijdens er concert bij ons (mij en drie vriendinnen) staat en met ons praat enzo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    Oké inderdaad... XP Maar heb je zin om mee te gaan? (Sorry het concert is al a.s. vrijdag en ik wil er heel graag heen O.o


    Sorry ik heb weinig met hun muziek :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Oh daar wil ik ook nog heen...

    En het ligt er een beetje aan of je er wel zelf heen kunt rijden, want ik denk niet dat iemand er een probleem van zal maken als je tijdens er concert bij ons (mij en drie vriendinnen) staat en met ons praat enzo.


    Wil je er serieus heen? Want ik zoek nog iemand :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Sorry ik heb weinig met hun muziek :Y)

    =[ dan ga je er zeker geen 30 eu voor betalen..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wil je er serieus heen? Want ik zoek nog iemand :Y)


    Ja, echt heel graag, maar niemand van mijn vrienden vind hun muziek leuk en ik wil niet alleen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    =[ dan ga je er zeker geen 30 eu voor betalen..?


    Vrijdag kan ik sowieso niet dus ik vrees dat je verder moet zoeken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Ja, echt heel graag, maar niemand van mijn vrienden vind hun muziek leuk en ik wil niet alleen.


    Damn, waar woon je?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Oh daar wil ik ook nog heen...

    En het ligt er een beetje aan of je er wel zelf heen kunt rijden, want ik denk niet dat iemand er een probleem van zal maken als je tijdens er concert bij ons (mij en drie vriendinnen) staat en met ons praat enzo.

    Ja ik kan er wel zelf heen (met ov enzo) maar ik heb geen zin om helemaal alleen te zijn daar xP ik zou het superleuk vinden =D maar ik weet niet hoe jouw vrienden er tegenover staan..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    (...)

    Vrijdag kan ik sowieso niet dus ik vrees dat je verder moet zoeken.

    Play =[ succes met the pumpkins :Y) zo te zien heb je al iemand ;)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio