• Een vrouw in de Amerikaanse staat Florida heeft zich als eerste laten registreren in de allernieuwste categorie van het Guinness Book of World Records: Langste Dreadlocks. Asha Mandela, die sinds twintig jaar haar haar niet meer liet knippen, heeft nu dreadlocks van tweeëneenhalve meter. Dat meldden Amerikaanse media vrijdag.
    Mandela heeft voor elke wasbeurt één fles shampoo en één fles conditioner nodig: ,,Vroeger waste ik mijn haar drie keer per week, maar nu nog maar een keer. Soms heb ik er de energie niet voor.''

    Bron: ANP

    Check it op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r7CWyOfWjTo

    oO
    dat wyf is geak OO x]

    Hahaa ^^
    Jakkes x'D
    daz wel...vies


    everybody needs a song.

    Wow. Is dat niet zwaar? Al dat haar? xd

    zal wel zwaar zijn ja ;O
    &ik vind het niet echt, mooi ofzo XD


    it's cool to know nothing.

    tg..
    die van mij zijn 5. :S

    5 wat? Meter, cm, mm, dm, imm??

    Zo! Ik dacht dat ik lang haar heb gehad. Hebben ze ooit eens opgemeten in groep 3, maar dit is echt te lang.
    Ik heb ook ooit een man gezien met het langste haar. Moest zijn haar eerst als een tulband op zijn hoofd binden en dan pas kon hij naar de wc.


    Think before you act.

    Een vrouw in de Amerikaanse staat Florida heeft zich als eerste laten registreren in de allernieuwste categorie van het Guinness Book of World Records: Langste Dreadlocks. Asha Mandela, die sinds twintig jaar haar haar niet meer liet knippen, heeft nu dreadlocks van tweeëneenhalve meter. Dat meldden Amerikaanse media vrijdag.
    Mandela heeft voor elke wasbeurt één fles shampoo en één fles conditioner nodig: ,,Vroeger waste ik mijn haar drie keer per week, maar nu nog maar een keer. Soms heb ik er de energie niet voor.''

    Bron: ANP

    Check it op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r7CWyOfWjTo


    amai da is lang, dan zijn die van Tom toch mooier!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Amaai, volges mij moet da veel werk zijn als die da wast :S


    007

    Best cool, in een bizarre manier ^^'


    No growth of the heart is ever a waste