• Er is opnieuw een geluidsopname van een scheldende Mel Gibson uitgelekt op het internet. Deze keer is te horen hoe de acteur toegeeft dat hij zijn ex Oksana Grigorieva heeft geslagen. Hij dreigt ook haar te vermoorden.

    Mel beschuldigt zijn ex van chantage, Grigorieva beweert geen idee te hebben wie de opnames op het internet gelekt heeft.

    De privacy van Mel is hierdoor serieus geschonden en zijn carrière lijkt door dit schandaal in vrije val. Dit weekend is hij ontslagen door het Hollywood-agentschap dat hem jarenlang aan filmrollen hielp.


    Bron: Eén - De rode loper

    Klik hier om de geluidsopnames te beluistern tussen Mel Gibson en zijn (inmiddels) ex-vrouw.


    All this dampness is damp.

    Hij's echt raar ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn moeder was eerst gek op hem en nu loopt ze hem uit te schelden voor alles wat los en vast zit. o-o


    All this dampness is damp.

    wist ik al. ;x


    everybody needs a song.

    Ramos schreef:
    Mijn moeder was eerst gek op hem en nu loopt ze hem uit te schelden voor alles wat los en vast zit. o-o


    Gelijk heeft ze?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Gelijk heeft ze?


    Ja. (':


    All this dampness is damp.

    God, ik vind hem echt gestoord. Ik snap wel dat iemand erg boos kan zijn en daardoor dingen kan zeggen die hij niet meent maar dit kan men niet goedkeuren hoor ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    HAHAHAHA XD
    AAAAHAHAHAHAHA XD
    je kan mij hier opvegen XD
    hij doet echt grappig.
    nee. ik vind het echt grappig XD


    The economy is suffering, let it DIE!