• Hi everybody :3

    Zoals iedereen natuurlijk weet komt 1D naar nederland. En daar wil ik enorm graag heen. Nu had ik al enorm veel problemen met iemand vinden, die met me meewilde, omdat al mijn vrienden nou niet bepaald naar dat soort muziek luisteren. Nu had ik drie keer iemand gevonden, maar die vinden het allemaal te duur, dus gaan toch niet mee. Gister sprak ik een meisje, waarmee ik op de middelbaar heb gezeten en dus al 3 jaar niet heb gesproken dat ze op zich wel meewilt, maar ze moet nog aan haar moeder vragen, of zij haar kaartje wil kopen. Maar ik ben dus heel bang dat zei vanavond ook zegt. Nee, ik kan niet.

    Nu zeggen mijn vrienden dat ik gewoon in mijn eentje moet gaan. ''Je wilt er graag heen, nou dan ga je. Je maakt daar vast toch wel vrienden.'' En opzich wil ik die stap wel wagen, want ik wil er echt heel graag heen en vorige keer ben ik ook al niet geweest. Dus ben ik bang dat ik er spijt van ga krijgen, als ik morgen dan geen kaartje koop.
    Maar ik ben nou niet heel spontaan ingesteld en zou dus nooit uit mezelf naar mensen toestappen ofzo. Daarbij bij ik best onzeker en denk ik heel snel, dat mensen me daarom raar zouden vinden, als ik daar in me eentje ga zitten.
    Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen.

    Maar zouden jullie in je eentje naar een concert gaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Euh?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh laat maar, vet raar net, ik zag niet eens een bericht, even lezen (nerd)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou het niet doen, maar je kunt altijd nog het kaartje kopen. Het duurt nog vet lang voordat dat concert er überhaupt is. Tegen die tijd heb je wel misschien iemand, of iemanden, gevonden bij wie je mee kan?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou alvast wel het kaartje kopen. Het duurt inderdaad nog best lang voordat het concert er is dus misschien dat je tegen die tijd wel iemand hebt?


    Chaos is a ladder.

    Meh, alleen is maar alleen, en ik weet zeker dat hhet je maar niks lijkt om met je moeder of zo mee te gaan (cat). Wacht gewoon af, zou ik zeggen. En zoals Chico al zegt: dat duurt nog ontzettend lang, dus zou ik gewoon afwachten. Je zult heus wel iemand vinden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ten eerste als je in je eentje gaat vind ik dat echt stoer, ik zou het zelf niet durven maar, ik was op 3 mei naar t concert gegaan in nederland en ik heb genoeg mensen gezien die alleen gingen, dus dat mensen je raar aan zullen kijken lijkt me niet. En degene die dat wel doen zijn gewoon zelf raar. Je moet maar zo denken, het is stoer van mezelf dat ik alleen gegaan ben. En daarbij, stel je zou met iemand anders gaan, je praat toch amper met elkaar, want je bent daar voor de muziek en voor de jongens (one direction dus haha) en niet om even een gezellig theekransje te houden met degene waarmee je gaat. En bovendien zul je elkaar amper verstaan want het gegil is keihard. Natuurlijk is het gezelliger en leuker om met iemand anders te gaan dat begrijp ik, maar ik denk dat je spijt gaat krijgen als je niet gaat... fuck it wat de andere mensen van je denken of vinden je bent daar om te genieten, niet om te weten wat andere mensen van je vinden. (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Hm, ik zou het wel doen denk ik.
    Het is dat ik jammer genoeg niet mag gaan, anders was ik je wel komen vergezellen, want ik had sowieso ook niemand die met mee wilde. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je zegt dat je er heel graag heen wilt, dus als ik jou was zou ik het gewoon doen.
    Volgens mij zijn er best veel mensen die weleens in hun eentje naar een concert gaan en ik denk dat je bij zo'n groot concert ook nooit echt 'alleen' bent. Ik ben zelf nogal verlegen en stap ook niet snel op anderen af, maar ik kan me nog herinneren dat ik al heel snel in gesprek raakte met de mensen naast me bij het concert van Justin Bieber (ik was toen wel met een vriendin, maar oke). Via twitter kun je ook proberen mensen te vinden die in hetzelfde vak zitten of ook staanplaatsen hebben. Waarschijnlijk krijg je er spijt van als je geen kaartje koopt!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 18:11 ]


    The universal language of art.

    Ik ga in mijn eentje!
    Haha hallo... ik laat mij echt niet tegen houden om mijn idools te zien doordat er niemand met mij mee wilt!

    Haha en anders... wil ik wel met je gaan xd
    Spreken wij gewoon daar af. 'Nadenk werk :Y) )
    Dus... als dat meisje toch niet kan, stuur me maar een pb .

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 18:22 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Als je er echt heel erg fan van bent moet je gewoon gaan. Er zijn wel meer mensen die alleen naar een concert gaan, en je kan altijd nog met mensen van Quizlet afspreken, toch? =)


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou wel gaan.
    Als je een kans hebt om ze eindelijk te zien dan zou ik die nemen, later krijg je er spijt van als je het niet hebt gedaan.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Nou, ik heb ook met moeite iemands mee kunnen vragen, maar alleen zou ik echt niet gegaan zijn..


    'Darling, just hold on'

    Waarom blijft iedereen hier topics over aanmaken? Nog eens:
    'Algemeen: 1D concert!'


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Waarom blijft iedereen hier topics over aanmaken? Nog eens:
    'Algemeen: 1D concert!'


    Helemaal mee eens! Fucking irritant dit


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dooddoenervo schreef:
    Waarom blijft iedereen hier topics over aanmaken? Nog eens:
    'Algemeen: 1D concert!'

    Hm, nee, ik zou niet alleen gaan. En alsnog, ik ben zelf ook niet echt een sociaal type, maar concerten zijn daar speciaal voor gemaakt of zo. Like, mensen komen vanzelf wel op je af of er gebeurd vanzelf wel iets leuks. So, don't be nervous and such. Cuz' It's gonna be awesumm :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.