• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [M'n topics]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [M'n topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xSunshineee schreef:
    [M'n topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mon Topics ^.^]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 9:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    xSunshineee schreef:
    [M'n topics]

    [Mon Topicccss]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn Topics]


    Bowties were never Cooler

    Nathness schreef:
    {Mijn topics}


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    KiliOfDurin schreef:
    [Mijn Topics]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis Tomlinson
    Ik had plaats genomen op het vensterbank ergens in een gang op school.
    Wel op een plek waar niet veel mensen kwamen, want ik wilde niet door een leraar naar mijn laatste les gestuurd worden. Ja, zo slim was ik dan weer wel.
    Mijn neus zou ik pas weer laten zien bij de repetitie die straks was. Dat was veel leuker dan de lessen die nu waren geweest of nu bijna tegen het einde liep.
    Tot die tijd bleef ik wel hier niets zitten doen. Nou ja, alleen een beetje met mijn pen tegen de map, die op mijn schoot lag, tikken en zacht een deuntje zingen. Het deuntje wat de hele tijd al in mijn hoofd zat. Het was gewoon nu een kwestie van ongeduldig afwachten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    Het laatste uur heb ik geen les dus struin ik wat door de school, mijn huiswerk komt later wel. Mijn tas hangt over mijn schouder en ik kijk verveeld, tot ik Louis zie zitten op een vensterbank in een gang. Hij tikt met zijn pen tegen zijn map en lijkt zachtjes te zingen.
    "Boobear!" zeg ik waarna ik naast de jongen ga zitten. "Ook al geen les, of hang je de badboy uit?" vraag ik hem.
    Mijn tas zet ik naast me neer en ik recht mijn rug terwijl ik mijn handen op mijn knieën leg. Vragend kijk ik naar Louis. Afwachtend op zijn antwoord.

    [Sorry, ik was compleet inspiratieloos, maar ja, beter iets dan niets toch?]


    Reality's overrated.

    Niall James Horan
    Grijnzend pak ik mijn boeken in. Ik hang mijn rugtas over mijn schouder en zwaai nog even naar de leraar die me kwaad de deur wijst. Ik loop de klas uit en loop richting de aula. Heerlijk eruit gestuurd worden. Ik pak mijn mobiel en kijk even bedenkelijk. Over minder dan een halfuur begint de volgende en laatste les. Een repetitie die ik niet mag missen. Dat ik me niet ga melden is wel duidelijk, maar ik moet er nu wel voor gaan zorgen dat ik niet gepakt word.. Ik loop naar mijn locker en zie een flyer liggen. Ik pak hem op en met de seconde word ik vrolijker. Een wedstrijd waar we aan mee moeten doen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'