• Ik zou dus met een vriendin gaan, maar die wil opeens niet meer. Opzich kan ik dan zelf wel een kaart kopen, maar dan wil ik wel met iemand samen gaan. Dus mijn vraag is: Ga je proberen veldkaarten te scoren en woon je in Gelderland?

    Eh, allebei niet. Ik ga proberen om zitplaatsen te krijgen en woon in Overijssel. Sorry.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    CANOODLE schreef:
    Eh, allebei niet. Ik ga proberen om zitplaatsen te krijgen en woon in Overijssel Zuid-Holland. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke jammer, maar bedankt voor het reageren! Maar met zitplaatsen ben je toch niet echt dichtbij?

    Sorry, ik woon in Limburg, en probeer ook voor zitkaarten!
    Nog veel succes met iemand vinden xo


    Cute as a button, every single one of you !

    Staanplaatsen vind ik persoonlijk niet handig. Het is super benauwd, de kans dat je achteraankomt is super groot + als je klein bent zie je bijna niets. En zitplaatsen zie je ook heel veel hoor. En ik woon wel in Gelderland maar ga voor zitplaatsen dus ^^


    Never forget who you are

    Maar voor welke plekken ga je dan? En ja das wel waar, ik ben best klein dus een grote kans dat er grotere meiden voor mij zitten..

    zitplaatsern maar Brabant. Ik neem zitplaatsen omdat je anders in de nacht al voor de deur moet gaan kamperen dus dat is gewoon niet handig en de kans is idd veel te groot dat je geen flikker ziet en o pde schermen moet kijken dus van uit zit plekken kun je ze lekker goed zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Moams schreef:
    Staanplaatsen vind ik persoonlijk niet handig. Het is super benauwd, de kans dat je achteraankomt is super groot + als je klein bent zie je bijna niets. En zitplaatsen zie je ook heel veel hoor. En ik woon wel in Gelderland maar ga voor zitplaatsen dus ^^

    Ja, om die reden wil ik ook zitplaatsen. Ik ben behoorlijk lang maar als je daar staat wordt het een enorm geduw. Ik heb liever een zitplaats waar je gewoon je eigen plekje hebt (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    ik zie niet graag stipjes in de verte... ik ga voor staanplaatsen, ik wurm mij gewoon langzaam naar voren haha. zal wel niet lukken maar goed.
    trouwens het is alleen nog te hopen dat ik kaarten krijg, gezien die enorme wachtrij die al op ticketmaster aan de gang is...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    @Moams: Ah ja idd ik snap het wel, maar voor welke zitplaatsen ga je dan?
    @Javier: Ja idd, die wachtrij is echt lang..

    wij gaan proberen staanplaatsen te krijgen. maar daar is ook nog verschil in, want je hebt 3 vakken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    wij gaan proberen staanplaatsen te krijgen. maar daar is ook nog verschil in, want je hebt 3 vakken.


    Ja idd

    Ik heb kaartjes adjfkldsjfkladjflks. Wie nog meer? (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ga voor veldkaarten, maar ik woon in Overijssel.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik kom er niet doorheen ;'c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''