• Soms voelt het alsof ik doodga. Het gevoel dat het laatste beetje hoop uit mijn lichaam word gezogen, doet pijn. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel. Weten dat je idool zoveel meisjes ziet, maar niet weet van jou bestaan. Het doet zoveel pijn om te weten dat hij ieder moment zijn ware kan tegenkomen terwijl jij gewoon thuis zit, denkend aan hem. Niet dat je hem het niet gunt, maar stiekem droomt iedereen ervan om zijn ware te zijn. Vergeet je dromen en denk aan de realiteit. Dit is de realiteit, geen droom. En zeg me, hoe kan ik mijn dromen vergeten, als ze zo mooi zijn? Hoe kan ik vergeten dat mijn idool mijn vriendje was in mijn droom? Dat kan ik niet. Elke dag verlies ik weer een stukje hoop. Maar alleen als alle hoop uit mij is, zal ik opgeven.


    Goed?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mooooii!! <3

    woouuuw!!!!
    (H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    over Goed^^


    Your Butt is Mine!

    Das ècht gewoon ... pràchtig! Ö
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    prachtig meis en zo waar
    zonder dromen kan volgens mij niemand hoor


    muziek altijd overal

    Helemaal waar =O

    En heel mooi geschreven ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks


    WOW x3.


    A. ikmisje.

    @ iedereen hiero: thnx sweetpies <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uhmm weetje dat dat héél erg op het tekstje van MLOUUAULITZ lijkt? Kijk maar;
    http://www.quizlet.nl/users/MLOUUKAULITZ

    Uhmm weetje dat dat héél erg op het tekstje van MLOUUAULITZ lijkt? Kijk maar;
    http://www.quizlet.nl/users/MLOUUKAULITZ

    Sorry maar ik heb het niet van haar gejat ofzo >< ik heb dat van haar nog nooit gelezen n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Sorry maar ik heb het niet van haar gejat ofzo >< ik heb dat van haar nog nooit gelezen n_n


    Uhuu, hoe kan het dan dan het zo op elkaar gelijkt?

    (...)

    Uhuu, hoe kan het dan dan het zo op elkaar gelijkt?

    Weet ik veel >< denk dan dat ik het gejat heb (: ik weet zelf wel dat het niet zo is.


    Shakin' their ass like they just don't care.