• Aangezien mijn vorige schrijvers ID is gesloten, maak ik bij deze even een nieuwe aan. Eentje die ik hopelijk wel blijf bijhouden. :')

    Naam: Jip. Luistert ook automatisch naar iedere andere naam waar een 'i'-klank in voorkomt en naar 'Janneke'.
    Leeftijd: 14 15 16. 25 november komt daar weer een jaartje bij. (:
    Woonplaats: Kaeskoppenstad! ^^
    Kort iets over mezelf: Ik ben dus Jip. Ik deel mijn kamer met verschillende knuffels die ooit nog eens naar zolder verhuisd moeten worden, draag nog regelmatig twee verschillende sokken, kan met mijn hoofd nog steeds niet bij het idee dat tiramisu gemaakt wordt met kaas, probeer altijd 2938472 dingen tegelijkertijd te doen en krijg daarom niks af, blijf een liedje dat ik leuk vind meestal vijftig keer achter elkaar afspelen tot ik er helemaal ziek van word en ik geloof dat dit eigenlijk een vrij samenhangend verhaal had moeten zijn, maar samenhangende verhalen kosten zoveel tijd en moeite, dus daarom maar dit.

    Stories:

    Fanfics

    Bulletproof
    Percy Weasley is een koelbloedige huurmoordenaar. Als hij echter een ongrijpbaar doelwit voorgeschoteld krijgt, is zijn zogenaamde werkgever een stuk minder tevreden met zijn (gebrek aan) resultaten, waardoor zijn eigen leven plots ook aan een zijden draadje komt te hangen.
    Waarschuwingen: slash, poging(en) tot moord, dood van personage(s), alternate universe
    Fandom: Harry Potter
    Status: Beëindigd


    It's short for Harriet
    Ergens had John altijd al geweten dat alcohol op een dag het leven van zijn zus zou ruïneren.
    Waarschuwingen: (milde) femslash, drank, ruzie, dood van personage(s)
    Fandom: BBC Sherlock
    Status: Beëindigd


    Fireflies
    Het laatste schooljaar breekt aan voor de Marauders. Alles lijkt in eerste instantie te gaan zoals in alle andere jaren, maar wanneer de jongens contact krijgen met drie Ravenklauwen, verandert alles.
    Waarschuwingen: slash, dood van personage(s), poging(en) tot moord
    Fandom: Harry Potter
    Status: Beëindigd


    Onbekende Personen

    Suikerbloesems
    Wanneer Esthers beste vriend aan haar vraagt om een weekje zijn vaste vriendin te spelen voor zijn ouders, gooit zijn zusje roet in het eten.
    Waarschuwingen: femslash
    Status: Lopend


    De man met het verenmasker
    Als Rachel te horen krijgt dat haar moeder haar naar een kindertherapeute wilt sturen, heeft ze nog geen idee hoe erg die keuze haar leven zou veranderen.
    Waarschuwingen: poging(en) tot moord, dood van personage(s)
    Status: Tijdelijk gepauzeerd


    The Hunt
    Uit angst voor het onbekende, besluit de burgemeester van het dorpje Kilan een groep mannen de bergen in te sturen om een Engel te zoeken. Brandon komt in één van deze groepen terecht, maar de reis verloopt niet zo soepeltjes als gehoopt.
    Waarschuwingen: vrij oud en dus nog vol met fouten, fantasy, dood van personage(s)
    Status: Beëindigd


    Stand Alones

    Inspiration & Creation
    Hier staan al mijn Stand-Alones. Het zijn zowel OP-verhalen als fanficties van verschillende fandoms.
    Waarschuwingen: geen

    Quaffles & Freckles
    Al mijn Perciver-gerelateerde SA's en korte verhalen.
    Waarschuwingen: slash


    Quizzen:

    Het Magische Eindexamen 2011!
    Het Magische Eindexamen 2012!


    Gedichten:

    De egel die wou vliegen
    Pesten
    Mishandeling
    Gijzelaar
    Downpour
    De vleugel en de vrijheid
    Om vier uur 's nachts
    Een bloedend vakje
    Moederliefde
    Droomstemmen
    Afstand
    Zelfmoord
    Doodgeboren
    De jurk
    Sprankje hoop
    Waardeloos

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 20:45 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nooh, waarom wil je je knuffels naar zolder verbannen? Ik ken ze niet, maar ik heb nu al medelijden met die beestjes. D:
    En nou merk ik net dat ik zelf op een van mijn knuffels zit. Oeps.


    Hoe dan ook, ik heb me laatst voorgenomen om het aantal onnodig lange lappen tekst dat ik ongevraagd op Q post tot een minimum te beperken, maar ik heb te veel dingen te zeggen over jouw verhalen en gedichten om dat in twee zinnen af te handelen. Er passen simpelweg niet voldoende belangrijke woorden in twee zinnen van iets meer dan gemiddelde lengte. Daarom hier een min of meer impressionistische lijst, Night Vale-stijl: ideeën in een hoofd, vingers op een toetsenbord, woorden op een computerscherm, een egel met grote dromen, plot Plot PLOT, fluff Fluff FLUFF, ANGST ANGST ANGST zonder kleine letters, plotty Wolfstar, perfecte Perciver, aww sproeten, oh God arme arme Harriet, veel te veel mensen die van bruggen springen (HET MAAKT NIET UIT OF HET IN EEN DROOM IS, DE EMOTIONELE SCHADE IS ECHT JIP) of voor auto's lopen, MAAR AWW SPROETEN, maar zwaar sadistische Jip, MAAR DAN BOEM PERCY IN EEN JURK en FLUFF, en dan Wesley auw en Inge AU! wat hier niet voor high school fic staat maar voor PIJN, meer perfecte Perciver, maar OH NEE HUURMOORDENAARS maar HUURMOORDENAAR!FLUFF (maar hoe??) maar SCHULDCOMPLEX maar KUSSENS maar asdfghjkl;' AWW AU AWW URGL PLOF onzekere doodsoorzaak van een zeventienjarig meisje in de buurt van Groningen met laptop op schoot.


    tl;dr: Ik ben een groot fan van je schrijfwerk. Ik bedenk me nu dat ik dat ook meteen had kunnen zeggen om al dat schuldgevoel over schaamteloos misbruik van onschuldige hoofdletters te voorkomen, maar ach, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. (bloos)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 15:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, eigenlijk vind ik dat slashes geen waarschuwing nodig hebben. Stomme homofoben ook.
    Ik wil ook een schrijvers-ID maken, maar heb daar te weinig informatie voor :3.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Nooh, waarom wil je je knuffels naar zolder verbannen? Ik ken ze niet, maar ik heb nu al medelijden met die beestjes. D:
    En nou merk ik net dat ik zelf op een van mijn knuffels zit. Oeps.


    Hoe dan ook, ik heb me laatst voorgenomen om het aantal onnodig lange lappen tekst dat ik ongevraagd op Q post tot een minimum te beperken, maar ik heb te veel dingen te zeggen over jouw verhalen en gedichten om dat in twee zinnen af te handelen. Er passen simpelweg niet voldoende belangrijke woorden in twee zinnen van iets meer dan gemiddelde lengte. Daarom hier een min of meer impressionistische lijst, Night Vale-stijl: ideeën in een hoofd, vingers op een toetsenbord, woorden op een computerscherm, een egel met grote dromen, plot Plot PLOT, fluff Fluff FLUFF, ANGST ANGST ANGST zonder kleine letters, plotty Wolfstar, perfecte Perciver, aww sproeten, oh God arme arme Harriet, veel te veel mensen die van bruggen springen (HET MAAKT NIET UIT OF HET IN EEN DROOM IS, DE EMOTIONELE SCHADE IS ECHT JIP) of voor auto's lopen, MAAR AWW SPROETEN, maar zwaar sadistische Jip, MAAR DAN BOEM PERCY IN EEN JURK en FLUFF, en dan Wesley auw en Inge AU! wat hier niet voor high school fic staat maar voor PIJN, meer perfecte Perciver, maar OH NEE HUURMOORDENAARS maar HUURMOORDENAAR!FLUFF (maar hoe??) maar SCHULDCOMPLEX maar KUSSENS maar asdfghjkl;' AWW AU AWW URGL PLOF onzekere doodsoorzaak van een zeventienjarig meisje in de buurt van Groningen met laptop op schoot.


    tl;dr: Ik ben een groot fan van je schrijfwerk. Ik bedenk me nu dat ik dat ook meteen had kunnen zeggen om al dat schuldgevoel over schaamteloos misbruik van onschuldige hoofdletters te voorkomen, maar ach, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. (bloos)


    Omdat ze zoveel stof vasthouden en ik er telkens door moet niezen. D:
    Ik was even heel erg onder de indruk van je hackerskills, want Bulletproofs document heet letterlijk Inge AU. :') En asdkuhasjdh. Dank je. (bloos)


    Chocolata schreef:
    Hmm, eigenlijk vind ik dat slashes geen waarschuwing nodig hebben. Stomme homofoben ook.
    Ik wil ook een schrijvers-ID maken, maar heb daar te weinig informatie voor :3.


    Toegegeven, het woord 'waarschuwing' is waarschijnlijk ook niet het beste woord wat ik ervoor had kunnen gebruiken. >< Fantasy zou tenslotte ook niet echt een waarschuwing moeten zijn, of alternate universe, maar soms vinden mensen dat nou eenmaal niet prettig om te lezen.
    Als je het echt wilt, zou ik het gewoon doen als ik jou was. De eerste versie van mijn eerste schrijvers ID had ook maar één of twee ongelofelijk slechte verhalen, dus wat dat betreft kan je nu al een veel betere schrijvers ID maken dan ik toen deed. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    A Little late maar happy birthday to you! :-D


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Xandia schreef:
    A Little late maar happy birthday to you! :-D

    Aww, dankjewel! (bloos) Goed dat je het zegt, btw, want ik was helemaal vergeten mijn leeftijd aan te passen in de beginpost. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Had je bijna een jaar gesmokkeld! :-p


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Tadaa, terug open. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjewel! ^^

    Ik heb alles weer even geüpdate. Dat wil zeggen dat Bulletproof van lopend naar afgelopen is gegaan, Suikerbloesems is toegevoegd en er elf (!) gedichten bij staan. Hopelijk vergeet ik dit voortaan niet meer te updaten. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Update: Waardeloos toegevoegd aan mijn (voor mijn doen) verrassend snel groeiende lijst met gedichten. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.