• Het is 1961 in Massachusetts, locatie het St. Dymphna Catholic Asylum. Deze loopt al een tijdje goed sinds hij geopend is een paar jaar geleden, er zitten patiënten in en alles loopt op rolletjes. Het gebouw is oud al al vaak genoeg voor andere dingen gebruikt. Nu is het omgedoopt naar St. Dymphna, de patroonheilige voor mentaal zieken. Ze kunnen bidden wat ze willen naar de heilige of naar hun God, er is niemand die luistert. Eenmaal door de voordeur kom je er vaak niet meer uit. Er gebeuren allerlei dingen die niet horen, ouderwetse therapieën, nieuwere, experimentele dingen, mysterieuze verdwijningen en doden. Dat is niet het enige, want er zijn genoeg klachten over intimidatie en geweld die nooit behandeld worden, zelfs de nonnen wuiven het weg. Is er iemand die hier tegen opstaat of blijft iedereen braaf hun medicijnen innemen en gelooft iedereen dat hij ook echt gek is? De medicijnen zorgen er enkel voor dat je gekker word, terwijl niemand gelooft wat je zegt omdat je toch gek bent.


    Het gebouw
    Begane grond:
    Daar loopt een trap naar alle verdiepingen, de énige trap in het hele gebouw. Hier zijn eveneens de kantoren en het speciale lab en behandelkamer van de psychiater.
    Eerste verdieping:
    De dagkamer waar je verschillende dingen kan doen. Muziek luisteren, tv kijken of spelletjes doen. Hier spendeer je het grootste gedeelte van je dag. Ook is hier de ziekenafdeling en een paar speciale kamers voor onder andere shocktherapie en een keuken.
    Tweede verdieping:
    Hier zijn de slaapkamers. De ene vleugel voor de vrouwen, de ander voor de mannen. Iedereen slaapt per twee in een stapelbed en heeft iedereen eigen kastje voor spullen die regelmatig doorzocht word op verboden dingen. In het midden zijn de slaapplekken voor het personeel, die hebben ieder een eigen kamer, met bed, bureau en een kast. Aan het einde van de vleugels vind je een douche.
    Derde verdieping:
    De gevreesde eenzame opsluiting, oftewel isoleercellen. Ze zijn klein, er past alleen een bed in en dichtgemetseld raam. Er staat een emmer voor je behoeftes.
    De kelder:
    Daar bevind zich het Mortuarium. Doden zijn niet zeldzaam hier. Eveneens is hier een crematorium.


    Regels
    - Graag zoveel mogelijk een balans houden tussen de jongens.
    - Per post is er een minimum van 300 woorden.
    - 16+ is toegestaan
    - Perfect karakters(Mary Sue's en Gary Stu's) worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen in variatie.
    - Enkel ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven.
    - Offtopic in het praattopic voor de overzichtelijkheid.
    - Zorg voor een goede interpunctie, spelling, grammatica en gebruik van leestekens.


    Informatie
    Het is voor de patiënten niet toegestaan om veel in hun bezit te hebben en het moet goedgekeurd zijn. Dit mogen geen scherpe voorwerpen zijn. Ze dragen grijze kleren, voor de mannen een broek en een shirt, voor de vrouwen een jurk tot op hun knieën. Ze hebben veterloze schoenen. Eten doen ze vaak in hun kamer of in de slaapkamer. Deze deuren zitten enkel op slot als ze iets gedaan hebben, de meeste deuren door het complex heen zijn gewoon open. Het grootste gedeelte van de dag zijn ze vrij om ergens heen te gaan, tot een personeelslid anders besluit. De hoofdnon, pastoor en de psychiater zijn altijd de leidinggevenden. Psychiaters mogen ook chirurgische taken uitvoeren en nonnen hebben een EHBO-diploma.


    Rollen:
    geen vrouwen meer!
    Hoofdnon [max 1]
    - Maria Augustina Livington || 25 || Barbarossa

    Pastoor [max 1]
    - Michael Jones || 34 || Eternamente

    Psychiater [max 2]
    - Owen Garzia || 28 || Cashby
    - Alexander Matthew Somerhalder || 33 || Calipso

    Patiënten [onbeperkt]
    - Raelin Amarante Vartanian || 18 || Stemmen || Infano
    - Kathleen Nancy Lewis || 23 || Homoseksueel || Eternamente
    - Evelynn Diana Limentine || 20 || Dissociatieve identiteitsstoornis || Calipso
    - Emelie Vluchthove || 21 || Psychoses, depressie || Asmodeus
    - Morthus Ghost || 22 || Schizofrenie, gespleten persoonlijkheid, psychopatische trekjes, satyriasis || Metalizer
    - Chester King || 21 || Catatone schizofrenie || Twist
    - Graydon Thomas Hemmings || 20 || Ziet 'geesten' || AtticusM

    Nonnen [max 5] (stop tot er ook broeders zijn)
    - Tamara Victoria Hyland || 19 || Teixeira
    - Fifine Lagodia || 16 || Ivoryskin

    Broeders [max 5]


    Beveiliging [max 2]
    - Dante Qualls || 27 || Morticia
    -

    Invullen
    Patienten
    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Geslacht:
    Aandoening:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Bezit:
    Extra:


    De rest
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (nonnen minimaal 16, broeders minimaal 18, de rest minimal 20)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Dit is mijn eerste RPG en veel mensen hebben mij geholpen om dit zo op te kunnen zetten, die ik allemaal graag wil bedanken. Ik heb een hoop vragen gesteld. Als iemand nog een punt van verbetering ziet hoor ik het graag!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:23 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Mag ik een non reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal erover nadenken. Ik heb een beetje teveel op m'n stokkie genomen de laatste tijd en dat moet ik nu allemaal even in toom houden, maar ik zal 'm zeker in m'n koppie houden. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meid, ik zeg het maar even, maar als je op de plaatjes klikt, krijg je dit beeld: "De URL verwijst niet naar een afbeelding of de afbeelding is niet openbaar toegankelijk."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zou ik een vrouwelijke patiënte mogen aub?


    Ik zet je erbij en ik ga even kijken wat ik aan die plaatjes kan doen...


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Hij doet het weer, op de één of andere manier was er een deel van elke link verdwenen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Mannelijke patient voor mij! Ik typ 'm later uit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Metalizer schreef:
    Mannelijke patient voor mij! Ik typ 'm later uit.


    Staat erbij!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Naam: Kathleen Nancy Lewis, maar word gewoon Kat genoemd.
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Aandoening: Ze is homoseksueel.
    Innerlijk: Kat is een altijd een levendig persoon geweest. Ze heeft altijd vol ambitie gezeten om de grootste dingen te bereiken. Voordat ze hierheen kwam heeft ze dan ook redelijk wat bereikt waar ze trots op is. Ze is vastbesloten en stand vast, hoewel het ook af en toe te verwarren valt met koppig en eigenwijs, omdat ze gewoon haar ongelijk niet toe wilt geven. Ze oordeelt snel, hieronder vallen ook bepaalde vooroordelen. Hierdoor heeft ze snel een mening over dingen en mensen, maar ze kan deze mening wel altijd nog bijstellen. Ze is redelijk open-minded, maar wel naar haar eigen zin.
    Ze vertrouwt niet heel veel mensen, zeker niet sinds haar eigen ouders en vrienden ervoor gezorgd hebben dat ze in het asylum terecht kwam nadat ze erachter kwamen dat ze op enkel meisjes valt. Ze komt vaak nogal hooghartig over, alsof ze zich te goed voelt voor de rest, maar eigenlijk wil ze gewoon geen band met hen. Gelukkig vind ze al snel een middenweg tussen communiceren met anderen zonder ze het idee te geven dat ze ook vrienden of meer wilt zijn. Ze heeft wel een sterk gevoel voor gerechtigheid en kan er ook niet tegen dat ze er eigenlijk voor helemaal niks zit. Ze probeert weg te komen en kan nogal eens egoïstisch handelen.
    Uiterlijk: Klik, klik.
    Kat is een vrouw van gemiddelde lengte, ze is ongeveer 1,69 lang. Ze heeft een zandloper figuur, met duidelijke heupen en een smal taille. Haar borsten zijn echter niet zo groot. Ze heeft een blanke huid, bijna wit en omdat ze in St. Dymphna nooit buiten komen is deze alleen maar bleker geworden. Haar huid is behoorlijk gaaf en je vind er zelfs amper moedervlekken op. Ze heeft lange benen en is redelijk mager. Ze beweegt zich als een echte dame, gracieus en altijd rechtop. Zelfs in de kleding die ze daar moeten dragen.
    Ze heeft een redelijk rond hoofd, zelfs al is ze een beetje mager. Als ze lacht bollen haar wangen op. Haar ogen zijn donkerbruin, net zoals haar haren. Ze heeft van zichzelf haar met een lichte slag erin aan de onderkant, maar was gewend om het altijd netjes gekapt te hebben en veel make-up te dragen. Ze heeft volle, roze lippen en een bol neusje die bij haar volle gezicht past. Haar tanden zijn wit en recht, maar ze heeft wel een beetje een overbeet en slist hierdoor lichtelijk. Je kan het alleen horen als je erop let.
    Verleden: Kat is in een normaal, typisch gezin opgegroeit. Streng, maar niet al te gelovig. Ze heeft nog een oudere broer die overleden is in de Korea oorlog. Nu is ze enigst kind. Kat wist al sinds haar dertiende dat ze enkel op meisjes viel, maar om de schijn op te houden heeft ze een aantal vriendjes gehad terwijl ze in het geheim relaties had met vrouwen. Op haar achttiende is ze stage gaan lopen bij een architecten bureau en haar droom is om haar eigen te beginnen. Op haar twintigste is ze op zichzelf gaan wonen. Uiteindelijk is ze betrapt door een vriendin van haar in haar eigen huis, die gelijk naar haar ouders gestapt is. Nu zit ze twee maanden in St. Dymphna.
    Bezit: Niks
    Extra: Kat rookt graag, voorheen dronk ze ook graag iets maar dat is niet toegestaan.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Kan ik een mannelijke patiënt reserveren??


    How far is far

    Malafide schreef:
    Ik zal erover nadenken. Ik heb een beetje teveel op m'n stokkie genomen de laatste tijd en dat moet ik nu allemaal even in toom houden, maar ik zal 'm zeker in m'n koppie houden. :')


    16 - 09 - '17

    Staat erbij.

    @Cenation, je hebt genoeg tijd om te bedenken of je wel of niet mee wilt doen hoor, maar doe niks waar je spijt van gaat krijgen


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik ga hier spijt van krijgen want ik heb het erg druk. Mag ik een patiënte?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 20:42 ]


    Every artist was first an amateur.

    Hmm, ik ga toch tryen. Mag ik een vrouwelijke psychiater reserveren aub?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Hmm, ik ga toch tryen. Mag ik een vrouwelijke psychiater reserveren aub?


    Psychiaters zijn enkel mannelijk, sorry.


    Eternamente, everlastingly, for all time