• 28 meiden en 7 jongens. 28 meiden zitten samen in een huis. Het is een soort weeshuis voor emo/eiigestyle ect. Ze hebben allemaal hun eide dingen. Jongens sijn er verboden. Dit huis is er ook voor jongens. Die staan ernaast. Er staat ene hele grote muur tusse die 2 huiszen in. Nu zit er ene gat in. En 7 jongens wgen het er op om steeds langs te komen. Als se betrapt worden meoten se erkleed als meisje bij hun. Maar nee. Ze worden (nog) niet betrapt. Er gebeurt natuurlijk vanalels. Zoals vechten om jongens enz. Er zijn onderling ook rusies en er is vanalles te beleven. Natuurlijk sijn er ook erge dingen zoals iemand die te ver is gegaan. Iemand die dood gaat? Ect. Dit sijn allemaal erge dingen. En eht leuke aan eht Chaos huis is natuurlijk ook dat er altijd wle iets is. Er zijn 35 hoofdrolspelers. En heel veel verschillende pov’s. En de strenge oppassrrs enso? Njaa die kom je ook wle tegen. Vele sijn er ook Lolly evrslaafd x3 ik sou segge: waga eht een som ff een kijke je tenemen, Het word vast wle leuk:) http://www.quizlet.nl/quiz/236701/chaos-houseproloog/
    Xxx Michelle

    bedenk je dat er vanalles gebeurt Meide die huiswerk meote maken, meide die elkaa rhelpe. Snijprobleempjes, zelfmorrd? Jongens gevalle, verleifd op je beste vriend? Opeen homo/bi/lesbies? Er gebeurt egt VANALLES

    als julie hem make set je dan hier reactie? plz,, want ikkeee wil wete of i wel leuk is x3 anders mak ik del 2 nii,, of reactie bij proloog eh x3

    dankjee<3

    COEWLL !! OMFG !! Dit spreekt mij zwaar aan !! Ga um maken :O


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    en ikdenk datdl 5 en 6 er vandaag nog op kome^^