• zal ik jullie is een geheim vertellen?..of weet je het zelf al?..achja ik vertel het ff..als je in de spiegel kijkt lijk je veel dikker dan je eigelijk bent!.. terwijl dat niet zo is..ik voel mezelf ook ooit te dik als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk en ik ga staat de denken..en ik keur mezelf..vind ik mezelf altijd te dik..mijn vriendinnen zeggen dat ik een goed gewicht heb..dus ik geloofde ze maar..IN DE SPIEGEL lijk je veel dikker dan je in werkelijkheid bent! omdat je dat gaat staan te denken en dan keur je jezelf af je moet altijd positief over jezelf zijn..en dan loop je vaker met een glimlach rond en krijg je meer aandacht van jongens/meiden..en je kunt ook nog eens sneller vrienden maken!..probeer dit eens..als het nog niet lukt kun je altijd met mij praten door prive berichte te sturen..



    als je jezelf gewoon dik vind en je bent het ook kun je nog altijd met je ouders erover praten wat die ervan vinden..en als je het niet durft vraag het aan je vriendinnen..als je maar in jezelf gelooft kom alles Goed..



    xX ilse

    Ik ben 10 en ik weeeg 42 --'

    Niet normaal!
    Enuuh,ze zeggen niet voor niets "dikke" tegen me he.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Hoezo zou je in de spiegel dikker lijken,
    als ik naar mezelf kijk. zonder spiegel dus gewoon naar benden, zie ik ook gewoon dat ik dik ben!
    en in de spiegel kan je zo gaan staan, dat je minder dik lijkt.
    Ik heb gewoon een simpele manier gevonde, nooit meer in de spiegel kijken :D Behalfen me gezigt, voor me make-up.


    Dunno ><

    Ik ben 10 en ik weeeg 42 --'

    Niet normaal!
    Enuuh,ze zeggen niet voor niets "dikke" tegen me he.

    Toen ik 7/8 was woog ik 57. Ik had een gemiddelde lengte. Maar goed, toen moest ik wel op dieet want dat gewicht begon ongezond te worden. Nu weeg ik een gezonde 70 kilo.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind mezelf juist te dun, want ben 15, en 1.54 kort xD en weeg maar 37 of 38 :O


    Nvt


    Nvt

    Hoezo zou je in de spiegel dikker lijken,
    als ik naar mezelf kijk. zonder spiegel dus gewoon naar benden, zie ik ook gewoon dat ik dik ben!
    en in de spiegel kan je zo gaan staan, dat je minder dik lijkt.
    Ik heb gewoon een simpele manier gevonde, nooit meer in de spiegel kijken :D Behalfen me gezigt, voor me make-up.



    das ook een optie haha:P

    xx

    Hoezo zou je in de spiegel dikker lijken,
    als ik naar mezelf kijk. zonder spiegel dus gewoon naar benden, zie ik ook gewoon dat ik dik ben!
    en in de spiegel kan je zo gaan staan, dat je minder dik lijkt.
    Ik heb gewoon een simpele manier gevonde, nooit meer in de spiegel kijken :D Behalfen me gezigt, voor me make-up.
    heh ja heb ik ook.. x'D


    AAP

    Ik ben 10 en ik weeeg 42 --'

    Niet normaal!
    Enuuh,ze zeggen niet voor niets "dikke" tegen me he.
    Ik ben 15 en weeg 2x jij ^^ ik weeg 80 ^^ hoor je mij klagen XD?


    Life is hard and then we die

    Ik ben veeel te dik dude,71 voor 1.75
    Geweldig.
    Maar het kan mij niks schelen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    tg ik ben veel dikker..
    maarja je gewicht zegt niet altijd iets over of je ook echt dik bent ik bedoel;
    spieren zijn zwaarder dan vet en als je bvb aan de pil bent word je soms ook zwaarder..


    AAP

    ik ben zelf 1.74 en weeg 63 kilo zo ongeveer :P

    xx ilse

    ik ben 13 en weeg 45 kilo en ik kan daar momenteel niet mee leven soms wel


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik ben ook te dik (':
    En ik krijg daar geen reacties meer over (:
    Ahja =D
    Niet meer in ieder geval (':
    En toen ik 11 was woog ik ook veels te veel =D
    Maar ik klaag daar niet over en dat moeten jullie ook neit doen.
    Wees blij met jezelf ofzo.
    x Lio


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    ik ben 13 en weeg 45 kilo en ik kan daar momenteel niet mee leven soms wel

    En jij hebt het perfect gewicht. Dus niet klagen


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    ik ben 13 en weeg 45 kilo en ik kan daar momenteel niet mee leven soms wel


    Dat is weinig?
    Ik ben 11 en weeg 54 ofzoo but i'm happy (A)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!