• Welkom bij de enige echte Remus Lupos-fanclub!




    Whut, wie is Remus Lupos?
    Lupos is in Harry's derde jaar de leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten en hij is degene die Harry leert een Patronus op te roepen om zich te beschermen tegen de Dementors. Lupos is echter ook een weerwolf, gebeten door de dooddoener Fenrir Vaalhaar, waardoor hij moeilijk werk kan vinden door de vooroordelen die in de tovenaarswereld heersen. In zijn tijd als leraar op Zweinstein maakte Professor Sneep Wolfwortelsdrank voor hem. Wolfwortelsdrank is een drank die ervoor zorgt dat een weerwolf nauwelijks last heeft van de volle maan. Wel zorgt Sneep ervoor dat mensen erachter komen dat Remus een Weerwolf is, zodat hij vroegtijdig van school moet vertrekken. Remus Lupos behoorde samen met Peter Pippeling en Sirius Zwarts tot de vaste vriendenkring van James Potter, de vader van Harry Potter.

    Bron: Wikipedia - Remus Lupos


    Waarom beginnen jullie hier een fanclub over?
    Omdat Remus gewoon geweldig is, duh. :Y)
    Naar aanleiding van een behoorlijk offtopic gesprek in de Common Room van Ravenclaw kwam xBoselfje op het idee om een fanclub op te richten. Hierbij zijn wij hem dus gestart. Als jij ook mee wilt doen, zeg dat dan even – zo kunnen de lijsten bijgewerkt worden. ^^


    Leden
    Novoselic
    Dunedain
    Runner
    Caraphernelia
    Pabu
    Derek_Hale
    Sigil
    Caesar
    Tweek
    JamesPotter
    Square
    Hemingway
    CuteAsHell15
    McCreamy
    Telcontar
    Debbaut
    Maovesa
    Melia
    Involved
    Tomas
    Kageyama
    Libertas
    Piaffe
    Blanchett
    Wayward
    Aoki
    SphinxX
    Elrohir
    Trafford
    Rawiyah
    Prefect
    Escapism
    Hobbit
    Arratay
    Patholoog
    Bloodstreams
    Maleficia
    Curuxa
    LeMockingjay
    Saltzman
    SPECS
    Saisons
    Cresseyde
    Mau

    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 11:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I shall join again!


    Queer zijn is gewoon alles

    LUPIN! *sprint het topic binnen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I want to join:Y)


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Jeej! Ik sta in het beginpraatje dinges...
    I like this stuff

    :Y)


    -

    Lupin was na Ron altijd mijn favoriete karakter, haha.


    ars moriendi

    ^ Wil je op de lijst staan?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wafture schreef:
    I want to join:Y)


    Can't control my second personality

    Hij blijft mijn favoriete personage van Harry Potter, samen met Sirius.


    Every artist was first an amateur.

    Count me in!
    He's awesome (:

    Pharell > Lyall.

    Vader van Lupos :]


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    Pharell > Lyall.

    Vader van Lupos :]

    Waah, awesome :3.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je weet dat je beginpost vol spoilers staat? :'D
    Maar, count me in, Remus is awesome! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Je weet dat je beginpost vol spoilers staat? :'D
    Maar, count me in, Remus is awesome! *O*

    Als je bedoelt dat het veel scrollen wordt als je op mobiel zit, dan heb ik de ideale oplossing voor je: SPOILERS!!! Okee, haha, je hebt het zelf gezegd :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Ik bedoelde meer dat het een beetje vervelend is voor de mensen die al die dingen nog niet weten, maar aan de andere kant kan ik me nauwelijks voorstellen dat er veel Harry Potter fans zijn die nog niet alle boeken hebben gelezen of alle films hebben gezien...
    Dus ach, negeer die opmerking maar. :Y)
    Het is echt automatisme voor me om mensen erop te wijzen als ze ergens spoilers hebben staan, aangezien ik er zelf een gruwelijke hekel aan heb om per ongeluk een spoiler te lezen die ik nog niet wist. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    ^ Ik bedoelde meer dat het een beetje vervelend is voor de mensen die al die dingen nog niet weten, maar aan de andere kant kan ik me nauwelijks voorstellen dat er veel Harry Potter fans zijn die nog niet alle boeken hebben gelezen of alle films hebben gezien...
    Dus ach, negeer die opmerking maar. :Y)
    Het is echt automatisme voor me om mensen erop te wijzen als ze ergens spoilers hebben staan, aangezien ik er zelf een gruwelijke hekel aan heb om per ongeluk een spoiler te lezen die ik nog niet wist. :'D

    Waha, fail van mij :'). Al zou het mij inderdaad wel vreemd lijken, moesten Remus-fans iets belangrijks gemist hebben van hun grote held :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it