• Ik heb geen idee waar dit moet, maar ik dacht, ik deel het even mede.

    Ik ben nu een nederlands schrijfopdracht voor morgen aan het uitstellen en ik zou eraan moeten beginnen, maar ik stel het de hele tijd uit. Dit heeft er tot geleden dat ik nu weet hoe Circular Gallifreyan in elkaar steekt.

    Dit wilde ik gewoon even mededelen.

    Hebben jullie ook wel eens van die acties? Dat jullie dingen eeuwen uitstellen en dan dingen leren of doen die echt van geen enkel nut zijn?


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Uhu :Y)
    Ik heb gewoon geen zin om te leren voor kunst beeldend omdat het mij beste vak is+ik onthou alle stof van dit vak ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ach ja, is Circular Gallifreyan ook weer blij. Dit herken ik zo erg haha. Ik heb een Nations of the world uit mijn hoofd zitten leren terwijl ik Engels moest doen. Voordeel is nu wel dat elk land dat ik tijdens een aardrijkskundeproefwerk niet weet, wordt opgelost met het liedje hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Ik ken het erg goed, maar meestal stel ik het dan uit door helemaal niets te doen of op Tumblr rond te hangen. Als je Gallifreyan hebt bestudeerd, kun je tenminste nog beweren dat je iets hebt geleerd. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ken het erg goed, maar meestal stel ik het dan uit door helemaal niets te doen of op Tumblr rond te hangen. Als je Gallifreyan hebt bestudeerd, kun je tenminste nog beweren dat je iets hebt geleerd. (krul)

    en je boeken bekladden met cirkeltjes :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Peculiaris schreef:
    Uhu :Y)
    Ik heb gewoon geen zin om te leren voor kunst beeldend omdat het mij beste vak is+ik onthou alle stof van dit vak ^^

    Dat heeft een vriendin van mij ook -jaloers-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Taiteilijan schreef:
    Ach ja, is Circular Gallifreyan ook weer blij. Dit herken ik zo erg haha. Ik heb een Nations of the world uit mijn hoofd zitten leren terwijl ik Engels moest doen. Voordeel is nu wel dat elk land dat ik tijdens een aardrijkskundeproefwerk niet weet, wordt opgelost met het liedje hahaha.

    woahh, dat is wel leuk leren dan, eigenlijk!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Eoin schreef:
    (...)
    en je boeken bekladden met cirkeltjes :Y)


    Dat is natuurlijk ook een groot voordeel. :Y) Nou ben ik wel benieuwd wat je dan eigenlijk schrijft.
    Het zou van alles en nog wat kunnen zijn, en de meeste mensen zouden niet eens doorhebben dát er iets stond. Oneindige mogelijkheden om frustraties kwijt te kunnen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is natuurlijk ook een groot voordeel. :Y) Nou ben ik wel benieuwd wat je dan eigenlijk schrijft.
    Het zou van alles en nog wat kunnen zijn, en de meeste mensen zouden niet eens doorhebben dát er iets stond. Oneindige mogelijkheden om frustraties kwijt te kunnen. :')


    en minder beledigend mensen namen te noemen. dat kan trouwens ook in andere talen, zoals zweeds ^-^
    vloeken in het zweeds is het leukst trouwens. blodig helvete. haha. uitstellen.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    90% of my schoolshit is done that way.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    90% of my schoolshit is done that way.

    haha.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    All the time.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ben mijn engelse presentatie aan t uitstellen..


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Malafide schreef:
    All the time.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik ken het erg goed, maar meestal stel ik het dan uit door helemaal niets te doen of op Tumblr rond te hangen. Als je Gallifreyan hebt bestudeerd, kun je tenminste nog beweren dat je iets hebt geleerd. (krul)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen