• Welkom bij de enige echte Remus Lupos-fanclub!




    Whut, wie is Remus Lupos?
    Lupos is in Harry's derde jaar de leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten en hij is degene die Harry leert een Patronus op te roepen om zich te beschermen tegen de Dementors. Lupos is echter ook een weerwolf, gebeten door de dooddoener Fenrir Vaalhaar, waardoor hij moeilijk werk kan vinden door de vooroordelen die in de tovenaarswereld heersen. In zijn tijd als leraar op Zweinstein maakte Professor Sneep Wolfwortelsdrank voor hem. Wolfwortelsdrank is een drank die ervoor zorgt dat een weerwolf nauwelijks last heeft van de volle maan. Wel zorgt Sneep ervoor dat mensen erachter komen dat Remus een Weerwolf is, zodat hij vroegtijdig van school moet vertrekken. Remus Lupos behoorde samen met Peter Pippeling en Sirius Zwarts tot de vaste vriendenkring van James Potter, de vader van Harry Potter.

    Bron: Wikipedia - Remus Lupos


    Waarom beginnen jullie hier een fanclub over?
    Omdat Remus gewoon geweldig is, duh. :Y)
    Naar aanleiding van een behoorlijk offtopic gesprek in de Common Room van Ravenclaw kwam xBoselfje op het idee om een fanclub op te richten. Hierbij zijn wij hem dus gestart. Als jij ook mee wilt doen, zeg dat dan even – zo kunnen de lijsten bijgewerkt worden. ^^


    Leden
    Novoselic
    Dunedain
    Runner
    Caraphernelia
    Pabu
    Derek_Hale
    Sigil
    Caesar
    Tweek
    JamesPotter
    Square
    Hemingway
    CuteAsHell15
    McCreamy
    Telcontar
    Debbaut
    Maovesa
    Melia
    Involved
    Tomas
    Kageyama
    Libertas
    Piaffe
    Blanchett
    Wayward
    Aoki
    SphinxX
    Elrohir
    Trafford
    Rawiyah
    Prefect
    Escapism
    Hobbit
    Arratay
    Patholoog
    Bloodstreams
    Maleficia
    Curuxa
    LeMockingjay
    Saltzman
    SPECS
    Saisons
    Cresseyde
    Mau

    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 11:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oculus --> Bloodstreams


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Cage > Saisons

    Dit hele topic lijkt alleen maar te bestaan uit posts waarin mensen naamswijzigingen doorgeven. :'D

    Laten we daar eens verandering in proberen te brengen. :Y) Hebben jullie een bepaalde acteur die jullie graag als fancast voor een jonge Remus zien? Ik zie Andrew Garfield best wel vaak genoemd worden, maar ik vind zelf dat hij meer lijkt op een James dan een Remus.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm. Nee, eigenlijk niet :'D Ik ken Andrew Garfield ook niet, hahaha. Ik zal hem eens even opzoeken.

    Hmm, nee. Dat is niet een Remus. Maar ik zou ook niet weten wat ik wel voor me zie. Andrew Garfield is het in ieder geval niet (:

    Saisons schreef:
    Hmm. Nee, eigenlijk niet :'D Ik ken Andrew Garfield ook niet, hahaha. Ik zal hem eens even opzoeken.

    Hmm, nee. Dat is niet een Remus. Maar ik zou ook niet weten wat ik wel voor me zie. Andrew Garfield is het in ieder geval niet (:


    Ik heb zelf ook niet echt een fancast voor hem, eigenlijk. Ik ben niet goed genoeg met namen van acteurs, haha.
    En nee, inderdaad, Andrew Garfield is het voor mij gewoon niet. Ik heb toevallig net gisteren nog Spiderman gezien, waarin hij de hoofdrol speelt, dus op dit moment zie ik het nog minder voor me dan gewoonlijk. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb zelf ook niet echt een fancast voor hem, eigenlijk. Ik ben niet goed genoeg met namen van acteurs, haha.
    En nee, inderdaad, Andrew Garfield is het voor mij gewoon niet. Ik heb toevallig net gisteren nog Spiderman gezien, waarin hij de hoofdrol speelt, dus op dit moment zie ik het nog minder voor me dan gewoonlijk. :p


    Ik ben zo'n persoon die geen acteur voor ogen heeft, maar ik kan wel erg afkeurend zijn als ik zie welke acteur/actrice ze hebben gekozen.
    Ik heb nog nooit Spiderman gekeken :')

    Square schreef:
    Dit hele topic lijkt alleen maar te bestaan uit posts waarin mensen naamswijzigingen doorgeven. :'D

    Laten we daar eens verandering in proberen te brengen. :Y) Hebben jullie een bepaalde acteur die jullie graag als fancast voor een jonge Remus zien? Ik zie Andrew Garfield best wel vaak genoemd worden, maar ik vind zelf dat hij meer lijkt op een James dan een Remus.

    Ik dacht eerst aan Martin Garrix, toen aan Jake Short, maar ik vind Shawn Mendes het beste denk ik


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Maar... maar.. Andrew is de perfecte Remus 0.0



    zet mij ook maar op de lijst btw. Ik ben fan van alle Marauders.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 16:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Count me in, ik hou van alle - nou ja, alle, Omber mag rustig sterven - karakters van Harry Potter :'D


    Not all those who wander are lost.

    Oh jee, oud topic van mij. :'D Ik ga de beginpost later deze dag eens updaten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Oh jee, oud topic van mij. :'D Ik ga de beginpost later deze dag eens updaten.


    Ik vond het bij actieve topics (krul)


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Ik vond het bij actieve topics (krul)

    Sinds vandaag weer actief xD


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Bloodstreams schreef:
    (...)
    Sinds vandaag weer actief xD



    Not all those who wander are lost.


    Count me in!

    Andrew Garfield is voor mij de perfecte jonge remus.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 18:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Linger > Maovesa
    Ik heb eigenlijk nooit echt een fancast voor me gezien.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis