• Hi guys,
    ik heb een beetje een dilemma over wie ik moet kiezen. Ik ben gevraagd mee te spelen in een kleine horrorfilm (lol :)) maar een van de draaidagen valt precies op de dag dat mijn zusje haar feestje geeft. Aan de ene kant vind ik het lullig als ik niet op kom dagen bij die draaidag want hij is erg belangrijk en op de echte verjaardag van mijn zusje ben ik er wel gewoon (het is een feestje voor de familie). Maar aan de andere kant, het is mijn zusje en haar verjaardag is ook erg belangrijk. Bovendien zie ik dan mijn familie weer :)
    Hellup?
    I hope you have some answers for me (H)
    Laconiek

    (Staat hij trouwens zo goed? Ik zat ook te denken aan lifestijl, maar dat gaat volgens mij alleen over fashion enzo :) Staat hij fout? Tell me please (flower) )


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik zou dan zelf voor die draaidag kiezen. Het is toch niet het "echte" feestje en er komen wel meer verjaardagen.


    El Diablo.

    Ik zou voor je zusje gaan...
    In een film spelen is misschien hartstikke gaaf, maar op een verjaardag zijn vind ik belangrijk... Mijn oma is al vaak niet op mijn verjaardag geweest 'omdat ze iets anders heeft' dat kan best een keer voorkomen.. Maar niet een paar jaar achter elkaar. Dit jaar is ze weer niet aanwezig als ik me verjaardag vier, en dat is niet leuk!

    Maar je kan het altijd nog aan je zusje vragen of ze het erg vind als jij er niet zou zijn...


    Dare to live the life you have dreamed for yourself. Go forward and make dreams come true.

    Ik zou het er eens met je zusje over hebben, haar vragen of ze het erg vindt dat je dit jaar haar feestje mist. Maar aangezien je er bent op haar echte verjaardag, zou ik er persoonlijk geen probleem van maken. Ik weet niet of dat voor je zusje ook geldt :')


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Nee, hij staat niet goed:

    Liefde, Vriendschap & Familie
    Hoe kun je dit nou missen? Ik geloof dat je hem gewoon in Stamcafe hebt gedumpt en gewoon wacht totdat de mod's het doen voor je. Daarbij hoort het ook niet onder Lifestyle. Lees de beschrijving maar eens:
    Alles over je uiterlijk en fashion!

    Anyway, vraag het je zusje. Als zij het niet erg vind, ga. Als ze het wel erg vind, ga. Dit zal vast een keer en nooit meer zijn. Zo'n kans moet je gewoon grijpen, punt. Je zusje is toch elk jaar jarig en je familie kan altijd nog langs komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 13:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou als eerste eens vragen aan je zusje wat zij ervan vindt. Als zij het niet erg vindt, kun je sowieso gaan. Als ze het wel vervelend zou vinden moet je zelf beslissen wat je het belangrijkst lijkt, maar als het alleen een feestje is voor familie en niet eens haar echte verjaardag, zou ik persoonlijk voor die film kiezen. Dat is eenmalig en je kunt volgend jaar natuurlijk weer gewoon op alle feestjes op komen dagen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kunt 's avonds toch altijd nog op feest?


    ars moriendi

    Square schreef:
    Ik zou als eerste eens vragen aan je zusje wat zij ervan vindt. Als zij het niet erg vindt, kun je sowieso gaan. Als ze het wel vervelend zou vinden moet je zelf beslissen wat je het belangrijkst lijkt, maar als het alleen een feestje is voor familie en niet eens haar echte verjaardag, zou ik persoonlijk voor die film kiezen. Dat is eenmalig en je kunt volgend jaar natuurlijk weer gewoon op alle feestjes op komen dagen.

    Ik zou echt naar die draaidag gaan.


    Chaos is a ladder.

    Sowieso dat ik naar die draaidag zou gaan. Een verjaardag komt elk jaar weer terug en misschien krijg je deze kans wel nooit meer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vraag je dit serieus? Kom op zeg, gewoon naar de draaidag gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb jouw topic even in een juister subforum gezet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Comanche schreef:
    Vraag je dit serieus? Kom op zeg, gewoon naar de draaidag gaan.


    Haha, dacht ik ook, maar dan komt het stemmetje in je hoofd weer zeuren (Oops, stemmetjes, bad sing? ^.^)

    Scandal schreef:
    Ik heb jouw topic even in een juister subforum gezet. =)


    Thnx, het lukte me zelf niet (H)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 14:07 ]

    Draaidag, dah. Die verjaardagen komen toch elk jaar terug en het is toch niet eens haar echte verjaardag op die dag.


    Take me to wonderland

    Ik zou naar die draaidag gaan, zo'n kans krijg je misschien nooit meer en je zusje is volgend jaar weer jarig toch :)
    Maar als je echt twijfelt, dan zou ik aan je zusje vragen of ze het niet erg vind.

    Vertel het je zusje, zorg dat je in de ochtend iets geeft ofzo dan de draaidag en dan in de avond feesten. Mijn broer meost op mijn 16de tot 5 uur in de ochtend werken dus die is toen in de middag gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan