• Hi guys,
    ik heb een beetje een dilemma over wie ik moet kiezen. Ik ben gevraagd mee te spelen in een kleine horrorfilm (lol :)) maar een van de draaidagen valt precies op de dag dat mijn zusje haar feestje geeft. Aan de ene kant vind ik het lullig als ik niet op kom dagen bij die draaidag want hij is erg belangrijk en op de echte verjaardag van mijn zusje ben ik er wel gewoon (het is een feestje voor de familie). Maar aan de andere kant, het is mijn zusje en haar verjaardag is ook erg belangrijk. Bovendien zie ik dan mijn familie weer :)
    Hellup?
    I hope you have some answers for me (H)
    Laconiek

    (Staat hij trouwens zo goed? Ik zat ook te denken aan lifestijl, maar dat gaat volgens mij alleen over fashion enzo :) Staat hij fout? Tell me please (flower) )


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Twist schreef:
    Draaidag, dah. Die verjaardagen komen toch elk jaar terug en het is toch niet eens haar echte verjaardag op die dag.


    26 - 02 - '16

    Kraaijkamp schreef:
    Sowieso dat ik naar die draaidag zou gaan. Een verjaardag komt elk jaar weer terug en misschien krijg je deze kans wel nooit meer.


    -

    Misschien kun je aan je zus vragen of ze de verjaardag wil verplaatsen omdat je er graag bij wilt zijn?


    Some people are art and do art at the same time

    Voor de zekerheid eens vragen aan je zus of ze het niet erg vindt, of ze eventueel haar verjaardagsfeestje kan verplaatsen. En die draaidag, zo'n kans krijg je geen één keer per jaar of zo, dus ik zou daar zeker naartoe gaan!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Scorpia schreef:
    Misschien kun je aan je zus vragen of ze de verjaardag wil verplaatsen omdat je er graag bij wilt zijn?


    Helaas, ze is nog maar 8 dus dat begrijpt ze niet zo snel, bovendien zijn de uitnodigingen naar de familie al verstuurd ^.^

    als iemand jarig is komen ze toch voor dat persoon dat ben jij niet dus ik zou gewoon naar die draaidag gaan. Sowieso vind ik dit een beetje een raare vraag want het lijkt mij toch heel logisch dat je gewoon naar die draaidag moet gaan? :|
    (waarschijnlijk is je zusje ook meer bezig met haar cadeau's dus zou ze het wel nie merken)

    je bent er al op haar echte verjaardag. Ga naar die draaidag, zo'n kansen krijg je slechts een of weinig keren, ze gaat nog zoveel verjaardagen hebben. En ze zal het wel moeten begrijpen, later zullen zo veel mensen eens afzeggen voor weetikveel welke reden. Zij heeft al zeker een paar gasten op haar verjaardag, dus zeuren moet ze niet


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    doe de draaidag zoiets gebeurt maar een x in je leven. en met de verjaardag vraag aan je ouders of het echt niet een dag verplaatst kan worden ofzo en anders vraag je of de visite komt als je terug komt van de draidag of voor dat je er heen gaat dan heb je het bijden :)

    Ik wil niet onredelijk overkomen hoor maar ik zou eigenlijk sowieso niet voor je zusjes verjaardag kiezen. Die heb ik al acht keer meegemaakt en als het mijn zusje was zou ik de negende echt gewoon overslaan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scorpia schreef:
    Misschien kun je aan je zus vragen of ze de verjaardag wil verplaatsen omdat je er graag bij wilt zijn?


    Edit ik zag dat je al had gereageerd dat dat niet zou werken. Kun je het niet vragen aan je moeder(Of die het kan verzetten). Maar ik zou voor de draaidag gaan als het echt niet anders gaat.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:38 ]


    -

    Ik zou sowieso voor de draaidag gaan. Die kans krijg je waarschijnlijk maar één keer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Ik zou als eerste eens vragen aan je zusje wat zij ervan vindt. Als zij het niet erg vindt, kun je sowieso gaan. Als ze het wel vervelend zou vinden moet je zelf beslissen wat je het belangrijkst lijkt, maar als het alleen een feestje is voor familie en niet eens haar echte verjaardag, zou ik persoonlijk voor die film kiezen. Dat is eenmalig en je kunt volgend jaar natuurlijk weer gewoon op alle feestjes op komen dagen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kun je niet combineren? Wat later naar de verjaardag van je zusje gaan of zo? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gula schreef:
    Ik zou echt naar die draaidag gaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Twist schreef:
    Draaidag, dah. Die verjaardagen komen toch elk jaar terug en het is toch niet eens haar echte verjaardag op die dag.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.