• Okey, het zit dus zo

    Een tijd geleden had ik mijn eerste Anime gekeken: Sword art Online.
    Nadat ik die serie af had wilde ik een nieuwe Anime kijken, ik kwam alleen niet hier aan toe dus duurde het heel lang voordat ik eindelijk een goed nieuwe Anime gevonden had.
    Maar drie dagen gelden vond ik de meest geweldigste serie die ik ooit heb gezien!

    shingeki no kyojin

    Attack on Titan, beste, geweldigste, heftigste serie ooit!
    ik heb hem in die drie bijna helamaal afgekeken, ik moet alleen nog 25 kijken (Geen spoilers pls!)
    Maar, IK WIL MEER!!!!
    MEER GOEDE ANIME ALS ATTACK ON TITAN!
    Maar.... ik weet niet waar ik dat moet vinden :(
    ik ben nooit om er online een uittezoeken, ik ben altijd zo bang voor spoilers dat ik me nooit kan verdiepen in de summary!

    dus nu vraag ik aan jullie:
    Wat is een goede Anime in het genre van Attack on Titan?

    Zet gewoon de naam van de Anime in dit topic, zeg misschien dat je deze anime het beste vond van allemaal, zeg dat ik dit echt moet kijken. Maar zeg verder niks! zeg niks over het verhaal, zeg niks over de karakters, Nada! Spoiler free!
    ik zal dan op jullie mening vertrouwen en jullie favorite Anime gaan kijken :3
    Alvast bedankt!

    XX Nadarhem


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    momenteel is one piece mijn favoriet, maar ik heb wel meer favorieten
    (ik weet niet of het in de genre van attack of the titans is heb die namelijk nog nooit gezien)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 22:48 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wacht dus je vraagt 2 vragen.. Onze favoriet, maar ook animes in de genre van Attack on Titan? xd.
    Ik heb namelijk niet echt een favoriet dat in de genre van Attack on Titan valt.. Denk ik.. Ik kan ook slecht een goede Anime opnoemen in de genre van Attack on Titan, aangezien ieder zijn eigen smaak heeft ;d.

    Misschien eventjes hier kijken? Het is een pagina met recommedations (weet even zo gauw het Nederlandse woord niet) bij Attack on Titan ;d.
    Er staan een zat in die ik ook gezien heb en je ze ook aan kan raden ;d en sommige spreken mij ook aan, maar nog niet te tijd gehad om ze te kijken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    You ask for the impossible...
    Nee serieus, ik vind het zo moeilijk om te zeggen wat mijn favoriete anime is. (':
    Shingeki no Kyojin is sowieso fantastisch, naast die zijn een aantal van mijn favo's Pandora Hearts (de manga is beter, though), Tsubasa Chronicle (ook daarvan is de manga beter), Code Geass (aanrader, sowieso!), Fairy Tail, Hakkenden: Touhou Hakken Ibun, Angel Beats!, Another, Mirai Nikki en Shinsekai yori. (:
    Ik kan niet zeggen welke ik de beste vind, want dat is onmogelijk...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Wacht dus je vraagt 2 vragen.. Onze favoriet, maar ook animes in de genre van Attack on Titan? xd.
    Ik heb namelijk niet echt een favoriet dat in de genre van Attack on Titan valt.. Denk ik.. Ik kan ook slecht een goede Anime opnoemen in de genre van Attack on Titan, aangezien ieder zijn eigen smaak heeft ;d.

    Misschien eventjes hier kijken? Het is een pagina met recommedations (weet even zo gauw het Nederlandse woord niet) bij Attack on Titan ;d.
    Er staan een zat in die ik ook gezien heb en je ze ook aan kan raden ;d en sommige spreken mij ook aan, maar nog niet te tijd gehad om ze te kijken..


    Claymore schijnt er iets weg van te hebben, maar die heb ik zelf nooit gezien, dus dat kan ik alleen niet bevestigen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Claymore schijnt er iets weg van te hebben, maar die heb ik zelf nooit gezien, dus dat kan ik alleen niet bevestigen.

    Echt? oh.. Claymore was juist eerlijk gezegd 1 van de weinige in dat lijst dat mij juist niet aansprak.. Misschien eventjes.. totdat ik beelden ervan begon te bekijken. Mja, anderen mensen vinden hem juist weer geweldig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Echt? oh.. Claymore was juist eerlijk gezegd 1 van de weinige in dat lijst dat mij juist niet aansprak.. Misschien eventjes.. totdat ik beelden ervan begon te bekijken. Mja, anderen mensen vinden hem juist weer geweldig..


    Ik heb echt geen idee, want ik heb er echt nog nooit iets van gezien. (': Maar wie weet... Ik ga 'm in ieder geval voorlopig nog niet kijken, want m'n to watch-list is zowat een kilometer lang. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn favorieten zijn Shingeki no Kyojin, Death Note, Claymore en Another.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Claymore schijnt er iets weg van te hebben, maar die heb ik zelf nooit gezien, dus dat kan ik alleen niet bevestigen.
    Well Claymore gaat ook over een groep mensen (vrouwen) die er zijn om 'monsters' uit te schakelen. En het is ook lekker bloederig. Simpel gezegd, tho.
    Ik vind het een hele vette anime.


    I live for the applause, you will die for it.

    NANA!




    Oh, en 07-Ghost.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 23:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zelf dol op deze anime misschien niet jou genre anime omdat je meer bent van Sao and Snk maar toch hier mijn favoriete anime :
    Ouran high school host club




    Over anime zoals SAO en SNK Raad ik deze aan:
    Accel world
    Fullmetal Alchemist: Brotherhood
    Claymore
    Code Geass: Hangyaku no Lelouch


    Kawaii ^w^

    Ik heb twee anime's die ik als mijn kindjes beschouw :P

    Angel Beats!



    Clannad



    Dit zijn echte de twee beste anime die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Ze zijn echt geweldig en moet je gewoon gezien hebben. :O

    Ps.
    Het is: Wat is jouw favoriete anime? :X

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 15:55 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^ Alleen al bij het zien van die twee gifs word ik alweer emotioneel. T.T Zo mooi...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wolfs rain


    ©1998

    Heel erg bedankt voor jullie reacties!!
    ik zal ze allemaal langs gaan!!!
    Dit helpt me echt heel erg dus nogmaals bedankt!!

    XX Nadarhem

    (haha beetje uitroepteken overload XD)


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    Ik weet niet of het hezelfde genre is, maar Deadman Wonderland is ook top.