• .....

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:13 ]


    -

    Dat is in mijn ogen een jongen die alleen maar om seks geeft. Dumpen dus.

    dat ie er niet tegen kan dat je zo knap en dun bent. serieus als hij dat zegt dan si hij het je niet waard. je bent zoals je bent . uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Soave schreef:
    Dat is in mijn ogen een jongen die alleen maar om seks geeft. Dumpen dus.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    1. Voordat je hem gaat geloven, check je BMI of je werkelijk te dik bent
    2. Hij is gewoon een klootzak dus. Waarom zou je daar je tijd aan verspillen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hem vergeten natuurlijk, als iemand die ik leuk zou vinden dit tegen mij zou zeggen zou ik hem een klap in zijn gezicht geven ofzo. Als iemand zoiets over je zegt is hij je niet waard, zoek gewoon een betere jongen. Zoals ik het nu lees denkt hij alleen aan het uiterlijk van een meisje, terwijl ik denk dat je hardstikke aardig bent, wat voor mij belangrijker is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Soave schreef:
    Dat is in mijn ogen een jongen die alleen maar om seks geeft. Dumpen dus.

    Cut his balls of and put them in a jar with a ribbon around it.

    Nee serieus, als hij zoiets zegt dan heeft hij geen respect voor meisjes en heb je er beter niks meer mee te maken.
    Laat je zelfvertrouwen geen deuk oplopen door hem, hij is het niet waard.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    4 woorden: Kill him with fire.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    4 woorden: Kill him with fire.


    En daarbij benzine. For sure.

    Afschieten die handel.

    Gewoon vergeten, hij is niet waard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij bedoelt er gewoon mee, wat er staat. Niets onduidelijks aan.
    Wel lullig van hem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een afgang zeg. Van hem dan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    wat een sukkel,ik zeg gewoon laten gaan. er lopen jongens rond die veel beter voor je zijn en je mooi zullen vinden zoals je bent.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Soave schreef:
    Dat is in mijn ogen een jongen die alleen maar om seks geeft. Dumpen dus.

    + k lees ff je andere topic en zo'n geweldige gozer was het nou ook weer niet. Ik weet verliefd zijn is klote, maar probeer hm uit je hoofd te krijgen. Door bijv. al zn slechte eigenschappen te herhalen wanneer je hm ziet. I'm sorry, but I guess he doesn't give a shit about you. Srry.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat hij er mee bedoelt?
    Dat hij een gigantische klootzak is ;D

    Wat je moet doen?
    Benzine halen en een vuurtje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you