• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kraaijkamp schreef:
    Bekende Nederlanders moeten ook gewoon belasting betalen.


    :o
    Sinds wanneer moeten ze dat niet meer doen?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 9:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een actuele;

    - Slachtoffers van misdrijven zouden meer inspraak moeten hebben tijdens de veroordeling van de daders.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Homofobie is absurd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deilia schreef:
    Een actuele;

    - Slachtoffers van misdrijven zouden meer inspraak moeten hebben tijdens de veroordeling van de daders.

    Das een goeie inderdaad ^^


    -

    Dingen als de gaypride moeten verboden worden. Het is onzin dat geaardheid op zo'n manier getoond moet worden.


    26 - 02 - '16

    Mensen geloven in een hiernamaals omdat ze bang zijn van de gedachte dat het leven stopt na de dood.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In polygamie kan geen echte liefde zijn, omdat de ware maar één persoon is niet een stuk of vijf.


    26 - 02 - '16

    Men zou meer naar z'n hart moeten luisteren


    Pedin i phith in aníron, a nin ú-cheniathog

    - Geloof zou niet verplicht mogen worden.
    - Kinderdoop moet worden afgeschaft, aangezien de baby dan niet zelf heeft kunnen kiezen wat hij/zij wil.


    26 - 02 - '16

    LittleVirag schreef:
    Ikzelf vind het irritant dat bij vele stories in het Engels informatie wordt gegeven en er dan staat dat de storie in het Nederlands is. Waarom dat in godsnaam? Dus mijn stelling:
    Men moet ophouden met Engels schrijven terwijl de storie Nederlands gesproken/geschreven is.

    Ik had het zelf niet beter kunnen beschrijven. Wordt jij daar ook zo gek van?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dat de clitorus wordt weggesneden bij islamitische vrouwen mag, het is immers hun geloof
    [niet mijn mening, ik zweer]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Maven schreef:
    - Geloof zou niet verplicht mogen worden.
    - Kinderdoop moet worden afgeschaft, aangezien de baby dan niet zelf heeft kunnen kiezen wat hij/zij wil.
    Oh die laatsten is goed, ik ben het er namelijk niet mee eens, haha. Laat het debatteren beginnen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Levicorpus12 schreef:
    (...)
    Ik had het zelf niet beter kunnen beschrijven. Wordt jij daar ook zo gek van?

    Yes i do. Ik vind het irritant. :3


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Omdat 1. Engels mooier is. 2. Ze dan in het Engels kunnen vertellen aan buitenlanders die (bijna) geen Nederlands kunnen het Nederlands gesproken/geschreven is (niet dat er veel zijn).

    OT: Men moet ophouden met Nederlandse verhalen waar de mensen Engels spreken of andersom.

    Engels is zeker mooi. Maar als je zogezegd de buitenlanders info wilt geven in het Engels over de storie, moet de hele storie dan niet Engels zijn aangezien ze niet goed Nederlands spreken/schrijven?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:06 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Er zouden meer vrouwen in de politiek moeten gaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)