• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is asociaal om in het openbaar op je mobiele telefoon te gaan, behalve als het belangrijk is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Homo's zouden ook bloed mogen doneren.

    (Niet dat ik het met die stelling eens ben)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 11:44 ]


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Homo's zouden ook bloed mogen doneren.

    (Niet dat ik het met die stelling eens ben)


    Waarom zouden ze dat niet mogen dan? Als zij mensen kunnen redden vind ik dat het mag.

    [niet op jou aanvallend bedoeld ;) ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 11:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Waarom zouden ze dat niet mogen dan? Als zij mensen kunnen redden vind ik dat het mag.

    [niet op jou aanvallend bedoeld ;) ]

    Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België mag je als homo geen bloed doneren omdat je als homo meer kans op HIV hebt. Hierdoor is de kans groter dat homo's besmet bloed geven. :') Als je naar dat standpunt kijkt, dan snap ik het wel.


    Take me to wonderland

    Vanaf het middelbaar zouden de leerlingen verlicht een cursus moeten krijgen over het verkeer. Zo weten fietsers ook hoe ze zich op de baan moeten gedragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CityOwl schreef:
    (...)

    Waarom zouden ze dat niet mogen dan? Als zij mensen kunnen redden vind ik dat het mag.

    [niet op jou aanvallend bedoeld ;) ]
    Behoorlijk logisch lijkt mij. Er wordt toch altijd gezegd dat AIDS en HIV een homoziekte is omdat dat ben hen het meest voorkomt. Ik zou het in ieder geval toch nooit goedkeuren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    - De Eerste Kamer moet worden afgeschaft, het is verouderd en belemmert de politiek.
    - Bij elke reclame over euroknallers moeten supermarkten, net als bij reclames over geld lenen een 'geld lenen kost geld'-bericht staat, een waarschuwing geven dat het om bio-industrievlees gaat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De natuur behouden is belangrijker dan de steden te laten groeien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niemand kent zichzelf volledig


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kerst levert veel stres op,maar het de moeite waard.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik vind het persoon enorm frustrerend dat er zoveel fanfics bestaan. Zelfs schrijf ik nu ook één van Harry Potter, maar gaat de obsessie van 1D er niet wat over? Ik heb nog géén enkele keer kunnen kijken naar de startpagina zonder een top-story van 1D te zien. Er is ook altijd wel een quiz over 1D. Niet dat ik iets tegen de groep zelf heb, het overheerst Quizlet gewoon. De onbekende-personen-stories krijgen amper nog een kans!
    Vandaar mijn stelling: "Er moet een limiet komen op het aantal fanfics dat geplaatst mag worden op Quizlet."

    Racisme is in ieder van ons aanwezig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Skynight schreef:
    Ik vind het persoon enorm frustrerend dat er zoveel fanfics bestaan. Zelfs schrijf ik nu ook één van Harry Potter, maar gaat de obsessie van 1D er niet wat over? Ik heb nog géén enkele keer kunnen kijken naar de startpagina zonder een top-story van 1D te zien. Er is ook altijd wel een quiz over 1D. Niet dat ik iets tegen de groep zelf heb, het overheerst Quizlet gewoon. De onbekende-personen-stories krijgen amper nog een kans!
    Vandaar mijn stelling: "Er moet een limiet komen op het aantal fanfics dat geplaatst mag worden op Quizlet."


    Oh darling, je bent de hoeveelste die dit heeft geprobeerd. Er zal altijd wel een hype zijn op Quizlet. Een limiet vind ik maar niets. Mensen die graag fanfictions schrijven, laat ze dan lekker schrijven! We verplichten niemand iets, maar als iemand opeens geen fanfiction online kan zetten op Quizlet, is dat eigenlijk niet meer zo leuk. Ikzelf schrijf en lees nooit fanfics, maar een limiet gaat ietwat te ver. We zijn hier bijna allemaal om ons vrij te voelen om iets te schrijven en/of lezen, want daar leer je alleen meer van. Als de One Direction hype over is, zal er een andere hype komen. En ooit zal er een Harry Potter hype komen, wat veel Potterheads superleuk gaan vinden, onder anderen jij. En dan vind je zo'n limiet opeens niet meer zo leuk. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Oh darling, je bent de hoeveelste die dit heeft geprobeerd. Er zal altijd wel een hype zijn op Quizlet. Een limiet vind ik maar niets. Mensen die graag fanfictions schrijven, laat ze dan lekker schrijven! We verplichten niemand iets, maar als iemand opeens geen fanfiction online kan zetten op Quizlet, is dat eigenlijk niet meer zo leuk. Ikzelf schrijf en lees nooit fanfics, maar een limiet gaat ietwat te ver. We zijn hier bijna allemaal om ons vrij te voelen om iets te schrijven en/of lezen, want daar leer je alleen meer van. Als de One Direction hype over is, zal er een andere hype komen. En ooit zal er een Harry Potter hype komen, wat veel Potterheads superleuk gaan vinden, onder anderen jij. En dan vind je zo'n limiet opeens niet meer zo leuk. :')

    Is die Harry Potter hype niet al een beetje geweest? Hij duurde wel niet lang, maar dat was ten tijde dat de laatste film uitkwam. Ik vrees er een beetje voor of er nog een HP hype gaat komen. :')

    .


    Take me to wonderland

    Gifts schreef:
    (...)

    Oh darling, je bent de hoeveelste die dit heeft geprobeerd. Er zal altijd wel een hype zijn op Quizlet. Een limiet vind ik maar niets. Mensen die graag fanfictions schrijven, laat ze dan lekker schrijven! We verplichten niemand iets, maar als iemand opeens geen fanfiction online kan zetten op Quizlet, is dat eigenlijk niet meer zo leuk. Ikzelf schrijf en lees nooit fanfics, maar een limiet gaat ietwat te ver. We zijn hier bijna allemaal om ons vrij te voelen om iets te schrijven en/of lezen, want daar leer je alleen meer van. Als de One Direction hype over is, zal er een andere hype komen. En ooit zal er een Harry Potter hype komen, wat veel Potterheads superleuk gaan vinden, onder anderen jij. En dan vind je zo'n limiet opeens niet meer zo leuk. :')

    Jij hebt ook overal wat op aan te merken


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }