• Nou oké, ik zit gewoon in een opleiding crisis. Ik doe nu al 3 jaar dierenverzorging. 2 jaar niveau 2 en doe nu al 1 jaar niveau 3 en moet hierna nog een school jaar. (ik heb het eerste jaar van niveau 3 overgeslagen)

    Maar nu is dit gewoon niet wat ik wil! ik kan na niveau 3 een opleiding voor niveau 4 gaan doen, waar ik blij me ben want mijn keuzes zijn groter.
    Wat ik dus heel erg graag wil doen ik reizen, reizen, reizen en nog meer reizen.
    Ik heb al gekeken voor de opleiding voor stewardess ik ga nog naar de open dag in Amsterdam maar ik heb redelijk slechte ogen dus... ja ben er bang voor.
    nu zat ik te kijken voor de opleiding: Zakenreizen organiseren... weet iemand of je hierbij zelf ook moet reizen?

    ja, nu weet ik dat jullie denken van: Maar wil je dan perseé reizen?
    Ja dat wil ik, dus heeft iemand ervaring met de opleiding zakenreizen organiseren?
    ik ga zeker nog naar de open dag maar misschien zijn er hier mensen met ervaring?
    of weet iemand een opleiding waarbij je kan reizen? (geen camping dingen)

    dan hoor ik het heel graag haha.... want ik moet nu echt een opleiding vinden wat ik wil gaan doen.
    En dat heb ik nu nog niet gevonden helaas :{


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dit is misschien niet wat je wilt horen, maar het is echt kei jammer als je (na al die jaren) stopt met opleiding dierverzorging.
    Ik studeer het zelf ook en vind het helemaal geweldig (los van de onderwijskwaliteiten van school). Misschien lijkt het niks voor je, maar misschien heb je gewoon nog niet de juiste richting/diersoort binnen de opleiding gevonden! Dierhouderij is nu eenmaal héél breed.

    Als je wilt reizen is het misschien een idee om het te combineren, aangezien je denkt dat stewardess geen optie is.
    Ga eens op buitenlandse stage! Vaak werk je dan aan een (groeps-)project m.b.t. prachtige dieren uit het desbetreffende land (olifanten, grote katachtigen, dolfijnen).