• Oké, ik ben dus een enorme fan van F1. Zelf ben ik een verhaal beginnen schrijven, dat Behind The Wheel heet. Neem gerust een kijkje!

    Maar graag wil ik nog meer stories over F1 lezen. Ik heb er al enkele op mijn lijstje staan. De bedoeling is eigenlijk dat ik hieronder een lijstje maak van alle F1 verhalen.

    Max Verstappen:

    - To the Max door Winterdawn

    Charles Leclerc:

    - Behind The Wheel door Alloveryou

    - Shattered door Raikkonen

    Sebastian Vettel:

    - One Night door VETTEL_5

    Dump de link van jou story hier beneden! En neem zeker een kijkje bij de andere stories! Make F1 great again!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2020 - 20:35 ]

    Niemand die er nog andere goede kent?

    Ik heb mezelf toch maar een schop onder mijn kont gegeven en ben weer begonnen met schrijven. Het verhaal zal vooral over Charles (en een beetje Lando) gaan(:
    I'm stupid


    There is nothing more badass than being yourself

    Als je veel over F1 wilt lezen moet je even naar Wattpad gaan, daar zijn er veel meer dan hier. :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Er zijn er meer dan je denkt op Q :P Overigens als je echt veel zou willen lezen is AO3 ook aan te raden. Alleen daar staan er veel op in het Engels.


    WinterDawn

    Ik lees momenteel: The big surprise race – Max Verstappen / Daniel Ricciardo
    :)

    dunno of iemand geïnteresseerd is maar ik heb een Lando story..
    the only chance you get
    Over het algemeen gooi ik elk weekend 2 hoofdstukjes online & probeer dit zoveel mogelijk aan te houden!


    Some things are changing too much.