• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Ramazzotti.
    Louis William Tomlinson | Louise | ICantChange.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Shaughnessy.
    Liam James Payne | Jaimie | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Velton. | Nog niet af. |

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Cimmaron.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Welke vrouwennaam je mee aan gesproken wilt worden (alleen voor de jongens):
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Op welke leeftijd kwam je erachter dat je liever een vrouw wilde zijn (alleen voor de jongens):
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti openen de nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn topics, mag ik de vriendin van Harry? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    Mijn topics, mag ik de vriendin van Harry? :Y)


    Je bent snel, Marie. :'D Sure. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam


    Bowties were never Cooler

    Louis meld zich ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    Je bent snel, Marie. :'D Sure. (:


    Ik weet het toch :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik de vriendin van Niall reserveren?


    x

    mag ik vriendin Louis reserveren ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn is here. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mag ik Niall? :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol:
    The Tommo
    Volledige naam:
    Louis William Tomlinson
    Welke vrouwennaam je mee aan gesproken wilt worden:
    Louise
    Leeftijd:
    21 jaar, 24 December 1991
    Innerlijk:
    Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis is biseksueel,iets wat over het algemeen wel bekend is. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Op welke leeftijd kwam je erachter dat je liever een vrouw wilde zijn:
    Louis is opgegroeid tussen allemaal vrouwen, dus bijna heel zijn leven heeft deze jongen al te maken gehad met make-up, jurken en alles wat je -je kan verzinnen. Het zou je ook niet verbazen dat de jongen vaak genoeg als paspop voor zijn zusjes diende. Vreemd genoeg vond hij het ook niet erg en kon er eigenlijk wel van genieten. Zonder mokken of iets liet hij het dan ook altijd toe. Hij dacht dat het niet veel bijzonders was en het best normaal was, dat het iets was wat broers voor hun zusjes deden, maar hoe ouder hij werd en tegen de tijd dat zijn jongste zusje hem niet meer als paspop gebruikte, en de teleurstelling toenam, werd bij Louis duidelijk dat er iets niet klopte.
    Extra:

    De rest volgt straks

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 20:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chips, ik ben te laat voor Liam Ik hield je in de gaten Lieke, maar ik viel in slaap >.<. Vriendin Liam dan maar?


    Reality's overrated.

    Cimmaron schreef:
    Chips, ik ben te laat voor Liam Ik hield je in de gaten Lieke, maar ik viel in slaap >.<. Vriendin Liam dan maar?


    Hahahaha, awh, dat klinkt zo stalkerig. :'DDD Maar is goed Noekie. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    Hahahaha, awh, dat klinkt zo stalkerig. :'DDD Maar is goed Noekie. (:


    Tsja, ik wou heel graag Liam. Maja. Sorry mijn rol komt morgen, ik heb gewoon geen puf meer.


    Reality's overrated.

    Cimmaron schreef:
    (...)

    Tsja, ik wou heel graag Liam. Maja. Sorry mijn rol komt morgen, ik heb gewoon geen puf meer.


    Stiekem had ik dat kunnen weten, ghehe. Maakt niet uit hoor. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sorry (flower)


    Bowties were never Cooler