• IDEE 1.

    I'm still stuck in the moment with you. -Bieber.


    The pure love, a story you won't forget.
    You and me together, like Romeo and Juliet.


    PLOT:
    De 17jarige Ivy Blue heeft haar hele leven op een rijtje. Ze hoeft nog maar even en dan gaat ze studeren. Maar dan komt haar oude beste vriend Justin terug, wat haar oude 'crush' is en het vriendje van haar beste vriendin Darcy. In de twee weken dat Justin daar is komt de band tussen Ivy en hem weer terug. Zelfs sterker dan eens, ze krijgen een geheime relatie. Als ze samen op vakantie gaan met Darcy en nog een enkele vrienden, wordt het pas echt moeilijk. Ze zullen moeilijken beslissingen nemen of ze door gaan met hun geheime liefde of niet.


    IDEE 2.

    Geek charming. -Bieber


    "You're like a rose, mystic and beautiful at the same time." he whispered.


    PLOT:
    Sibelle Montgomery, het beeld voor een typische 'nerd'. Ze is 24/7 bezig met school, heeft een groepje die dat ook heeft. Maar dan krijgt haar vader het wilde idee om te trouwen met een vrouw. Die vrouw blijkt de moeder te zijn van de populairste jongen van de school, Justin Bieber, een jongen die een jaar op school zit om zijn cijfers te verbeter. Maar dat lukt niet zo makkelijk, met allemaal afleiding: drank, meisjes, feestjes. Sibelle en Justin zien er super tegen op om bij elkaar te wonen, ze houden het ook stil voor de school. Maar als Justin in de gaten krijgt dat hij nog maar 5maanden te tijd heeft om zijn cijfers te verbeteren om weer zijn oude leven te krijgen, gaat hij denken. Hij vraagt voor het eerst Sibelle' hulp. Ze bouwen een band op, waar ze zelf af en toe bang voor zijn.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:30 ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Idee 2, ook al houd ik niet Justin Bieber.

    het 2e.

    ik vind 1 leuk ;) (lekker tegen de rest in xD) maar 2 is ook goed hoor ^^ me likes both


    There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge

    Ik zou idee1 wel lezen :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    oeh, 2e is sexaay ! :3


    blame nolan, ok.

    Beide niet, ik vind ze niet erg origineel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Beide niet, ik vind ze niet erg origineel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tweede, laat je weten wanneer je begint? x


    To infinity and beyond •

    ifuckharry schreef:
    het 2e.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    OMG! Lekker dan! Dit is een van die weinige keren dat ik letterlijk, echt niet kan kiezen. Kun je echt niet allebei doen? ):


    In order to be irreplaceable one must always be different. - Coco Chanel

    Theluji schreef:
    Idee 2, ook al houd ik niet Justin Bieber.


    Inspiration can hit you any time

    ifuckharry schreef:
    het 2e.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    2e sws


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Auset schreef:
    OMG! Lekker dan! Dit is een van die weinige keren dat ik letterlijk, echt niet kan kiezen. Kun je echt niet allebei doen? ):


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cloelia schreef:
    Beide niet, ik vind ze niet erg origineel.


    Keep your head up, keep your heart strong