• en die had een Tokio Hotel vest aan. Ik vond het best cool enzo, maar toen zag ik een paar andere 'grotere' jongens staan, die hem zaten uit te schelden enzo. Ik dacht echt zoiets van, omg. Ik wilde in actie komen en het voor hem opnemen, maar die jongens waren een jaar of zestien/zeventien/achttien, dus durfde ik het niet. Nu loop ik de hele tijd met een schuldgevoel rond.
    x


    ok

    miss kon je de volgende keer gewoon naar de oudere jongens toelopen..ik denk niet dat ze zomaar een meisje gaan slaan ofzo dat zou wel heel laf zijn :P

    al vind ik uitschelden en pesten enzo altijd al laf maar ook al meerdere tegen een is helemaal het toppunt

    miss moet je het gewoon even uit je hoofd zetten mischien gebeurt dat wel dagelijks en jij kunt er tenslotte ook niks aan doen..

    xx ilse

    miss kon je de volgende keer gewoon naar de oudere jongens toelopen..ik denk niet dat ze zomaar een meisje gaan slaan ofzo dat zou wel heel laf zijn :P

    al vind ik uitschelden en pesten enzo altijd al laf maar ook al meerdere tegen een is helemaal het toppunt

    miss moet je het gewoon even uit je hoofd zetten mischien gebeurt dat wel dagelijks en jij kunt er tenslotte ook niks aan doen..

    xx ilse

    Ja maar het probleem was dat het een jongen was, en ze begonnen hem echt helemaal uit te schelden voor al die mensen daar. En ik ben zo laf om er niet wat over te zeggen. Maar op dat moment durfde ik gewoon niet. :\
    x


    ok

    ik zou je maar niet schuldig voelen ik snap best dat je niks durfde te zeggen... vind ik echt niet laf van je ho0rr de enige die laf zijn, zijn die jongens die, die jongen uitscholden

    ksnap heel goed dat je dat niet durfde!!
    Maar voel je alsjeblieft niet schuldig!!
    Die jongen kan ook voor zich zelf op komen!:D
    En nou kun je je voorbereiden voor de volgende x!!
    Dan kun je misschien er wat van zeggen!!

    succes:D

    xx

    (...)
    Ja maar het probleem was dat het een jongen was, en ze begonnen hem echt helemaal uit te schelden voor al die mensen daar. En ik ben zo laf om er niet wat over te zeggen. Maar op dat moment durfde ik gewoon niet. :\
    x


    hebbe die andere mensen er wel wat van gesegt? Sgaat je kan er nix aan doen,, ik sou ook te laf sijn denk ik:$

    Show some balls!
    Niet bang zijn en de volgende keer het opnemen voor die jongen. Ik denk dan ook dat de toeschouwers voor jou zijn