• Ik weet dat er topics zijn waar je je gewijzigde nickname kan plaatsen, maar toch ga ik deze suggestie voorstellen. Stel, je hebt je naam veranderd, is het dan een idee dat er automatisch een bericht naar al je vrienden, of degene die je zelf uitkiest wordt gestuurd? Maar ik begrijp het wel als het veel werk is voor Rutger.:Y)
    x


    ok

    jah! niemand weet meer wie ik ben. ^^


    AAP

    jah! niemand weet meer wie ik ben. ^^
    Eehm, aan je foto denk ik dat je tiniePIEMEL ofzo was?xD
    x


    ok

    niet doe !

    jah! niemand weet meer wie ik ben. ^^

    Ik weet het nog^^
    Ik denk dat je trouwens eerst ass noemde, en daarna astronaut of zoiets x'D Dan ben je ook nog Pipilangkous enzo geweest x'D


    Maar zou inderdaad een goed idee zijn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Goed idee.


    The soul needs autumn.

    uhu, prima!

    Goed idee;)

    niet doe !

    Bedoel je daarmee dat het een slecht idee is?:3
    x


    ok

    cool!


    when words fail, music speaks.

    Of gewoon naar iedereen op Q x'D
    Maa ik heb meestal als ik me nick verander, verander ik ook wel eens mijn foto. Dus weet niet echt iemand meer wie ik ben xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Madena lief!<3
    Goed idee!<3

    Ja,goed idee!


    Of gewoon naar iedereen op Q x'D
    Maa ik heb meestal als ik me nick verander, verander ik ook wel eens mijn foto. Dus weet niet echt iemand meer wie ik ben xd


    Maar dan word iedereen overspoelt met berichjes x'DD

    En dan mag jij als user weer zelf beslissen of je die berichtjes wilt ontvangen of niet?

    En dan mag jij als user weer zelf beslissen of je die berichtjes wilt ontvangen of niet?

    Ja, dat kan ^^'
    Of misschien is het gewoon een beter idee dat jíj kan instellen van wie je een bericht kan krijgen als hij/zij zijn/haar nickname heeft veranderd ^^'
    x


    ok

    jaja goed idee