• Ik vond hem eerst heel erg flauw, maar ik lach me echt helemaal kapot hierom :') Kennen jullie hem al? Ik vind hem wel geweldig gemaakt van Peter Jackson en Erwin Beekveld, onze geliefde Nederlandse dj!
    Erwin heeft op facebook gereageerd toen een van zijn vrienden het online zette;
    'Ja, man. M'n fb stond gisteren roodgloeiend. 'k Heb me ziek gelachen en daarna apetrots zitten wezen. Thx!'

    I like the end xD




    Edit: Hij is van Juni, dus miss kennen jullie hem al, maar ik zag hem pas net en ik lachte me helemaal kapot :'D Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 21:30 ]

    Volgens mij kent iedereen dat, haha. Ik ga hem nu in ieder geval niet luisteren, want dat is echt zoiets wat ik daarna een week lang niet meer uit mijn hoofd krijg. :'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 21:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Volgens mij kent iedereen dat, haha. Ik ga hem nu in ieder geval niet luisteren, want dat is echt zoiets wat ik daarna een week lang niet meer uit mijn hoofd krijg. :'D


    True, maar de muziek is wel echt gaaf, het is de gewone muziek van LOTR maar dan geremixt(nerd)

    Die ken ik, die had ik op een gegeven moment (of tenminste een deel ervan) als sms-toon. Hij staat voor een stukje bij instantbuttons.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis