• Ik ben laatst bezig geweest om mijn profiel te updaten en ik heb daarbij ook nog een collage van GIF's nodig, alleen weet ik niet hoe ik dat moet maken. Dus kan iemand dat voor me doen? {:

    Deze GIF's moeten erin:

    klik
    klik.
    klik
    klik

    En dan als het nog kan, bij elke gif de naam van de fandom. (Directioner, Little Black Star, Half-blood, Tribute.)

    Dank je wel!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 10:56 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou graag een poging willen wagen, maar ik weet niet of het me zal lukken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik zou graag een poging willen wagen, maar ik weet niet of het me zal lukken.


    Alvast bedankt :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Presence schreef:
    Ik zou graag een poging willen wagen, maar ik weet niet of het me zal lukken.


    Misschien heb ik het morgen of laat in de middag af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 11:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Kan iemand me nog helpen? C:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan het wel even voor je doen, want het zou niet heel veel werk moeten zijn. ^^
    Maar wat bedoel je precies met een collage? Wil je ze allemaal onder/naast elkaar of gewoon dat ze achter elkaar worden afgespeeld? Dat tweede zou wel een veel mooier resultaat geven.
    En heb je een bepaalde voorkeur voor hoe de naam van het fandom erop moet? Lettertype, plaats van de tekst?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik kan het wel even voor je doen, want het zou niet heel veel werk moeten zijn. ^^
    Maar wat bedoel je precies met een collage? Wil je ze allemaal onder/naast elkaar of gewoon dat ze achter elkaar worden afgespeeld? Dat tweede zou wel een veel mooier resultaat geven.
    En heb je een bepaalde voorkeur voor hoe de naam van het fandom erop moet? Lettertype, plaats van de tekst?


    Het tweede lijkt me inderdaad wel leuk, maar kan je ook een normale collage doen? Ik weet niet zo goed welke ik nog wil c: En nee, ik heb geen voorkeur van de lettertypes (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Het tweede lijkt me inderdaad wel leuk, maar kan je ook een normale collage doen? Ik weet niet zo goed welke ik nog wil c: En nee, ik heb geen voorkeur van de lettertypes (:


    Ik zal het proberen, maar gezien de beperkte grootte van afbeeldingen op Q zal het daardoor wel vrij klein worden. Ik heb de gifs al tot één formaat gesneden, nu nog wat plak en knip werk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik zal het proberen, maar gezien de beperkte grootte van afbeeldingen op Q zal het daardoor wel vrij klein worden. Ik heb de gifs al tot één formaat gesneden, nu nog wat plak en knip werk. ^^


    Alvast bedankt :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De collage is niet echt gelukt, want ze hebben allemaal een heel verschillend aantal frames en het zou waarschijnlijk wel mogelijk zijn geweest er op een of andere manier iets van te maken, maar dat werd me om eerlijk te zijn te veel werk.

    Ik heb wel deze, waarin ze elkaar dus opvolgen. Ik heb wat geschoven met de tekst, maar dit leek me de meest storende plek in alle gifs. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, heel erg bedankt zelfs! :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.