• Ik was mijn huiswerk aan het maken en ja hoor, na een paar minuten kwam mijn kat al op mijn boeken liggen. Hij ging er overheen rollen, helemaal op het boek liggen en sloeg continu mijn pen weg.




    Hij was echter niet zo blij toen hij weg moest, omdat ik mijn huiswerk toch wel graag af wilde krijgen.


    26 - 02 - '16

    haha, lag een beetje in de deuk. Je hebt bewijs aan je leraar nu.

    Ik it op de banl met mijn tablet, komt mijn arm liggen en nu likt ze de hele tijd mijn handen af xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik mocht gisteravond moeilijk doen. M'n kat kwam op schoot liggen met zo'n blik van Pet me woman. En toen kon m'n laptop nie meer op schoot en moest ik over dat beest heen hangen als ik iets wilde typen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    En hoe wat is de reactie van de docent?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    haha die kat kijkt zielig hahahaha op de eerste foto


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is zo typisch xD Mijn kat begon altijd op mijn boek te zitten. Als ik hem weg duwde liep hij weer terug. Als ik mijn boek oppakte en de kat op mijn schoot liet liggen, gaf hij er kopjes aan. Uiteindelijk zette ik hem dan de deur uit, waaraan hij begon te krabben.... meestal duurde het niet lang voordat iemand die deur weer opende xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha dat herken ik, mij kat gaat er ook helemaal op liggen, of op zitten. Dan haal je hem weg, dan gaat hij er weer zitten. Wat zijn katten toch leuk (cat)


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    ShadowNight schreef:
    En hoe wat is de reactie van de docent?



    De docent vond 't geniaal


    26 - 02 - '16

    Wil je een keer je huiswerk maken, Erieka, vind je kat het weer niet goed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hummerson schreef:
    Wil je een keer je huiswerk maken, Erieka, vind je kat het weer niet goed.



    Hahaha en de momenten dat ik thuis huiswerk maak zijn er al zo weinig :W


    26 - 02 - '16

    ik wil ook zo'n kat hebben (lol)

    Ik vind zwarte katten echt mooi :)
    Je hebt nu wel een goeie verklaring om je huiswerk niet te maken!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    Ik vind zwarte katten echt mooi :)
    Je hebt nu wel een goeie verklaring om je huiswerk niet te maken!


    Hahaha, ik ook. Zwarte katten zijn awesome


    26 - 02 - '16