• Hi guys,
    Sinds ik daarstraks mijn laptop opgestart heb is mijn beeldscherm ontzettend donker. Als in zo donker dat ik het scherm bijna niet meer kan zien en moeite heb met lezen. Nu ben ik natuurlijk als eerst naar mijn helderheid instellingen gegaan, alleen volgens die instellingen stond het scherm zo helder als kan. Ook als ik dit minder maak verandert er niks aan mijn scherm. Ik ben ook bij energie geweest, maar daar staat ook alles gewoon zoals het hoort. Op Google kan ik ook geen antwoord voor mijn probleem vinden.
    Ik vraag me dus af of er één of ander computergenie hier op Q zit die me misschien kan helpen met mijn probleem. :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja. Dat heb ik ook en als ik de stroom eraf haal / erop doe z(dat weet ik even niet meer) gaat hij weer normaal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sorry, geen idee.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Misschien even opnieuw opstarten?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Computer Question/Help Store [DarkSavior]

    Misschien je laptop aansluiten op stroom zoals Hohenheim zei. Hier boven staat een linkje naar een topic van Father, hij heeft wat meer verstand van computers/laptops dus misschien kan hij je helpen.


    Physics is awesome

    Hohenheim schreef:
    Ja. Dat heb ik ook en als ik de stroom eraf haal / erop doe z(dat weet ik even niet meer) gaat hij weer normaal.


    Ik heb de stroom er even opgedaan om het uit te testen, maar dat verandert niets..

    Vipire schreef:
    Misschien even opnieuw opstarten?


    Nope, ook al geprobeerd. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Enkeltje fabriek voor reparatie denk ik zo.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Enkeltje fabriek voor reparatie denk ik zo.=\

    Meh, zou ik zwaar van balen, dat ding is nog geen maand oud


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Reezy schreef:
    Sorry, geen idee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Opnieuw opstarten, zorg dat het beeldscherm even uitgaat en dan weer aan. Het kan zijn dat er iets mis is met de verlichtingen in je beeldscherm, namelijk. Dat had ik met mijn oude laptop en het hielp gewoon om het beeldscherm uit te doen.


    Your make-up is terrible

    Hoelang heeft ie in slaapstand gestaan ervoor?
    En vriendin van me had een vergelijkbaar iets, dat heeft iets te maken met Windows dus je moet wel Windows software hebben. Bij haar kon t gerepareerd worden


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bij mis het altijd Fn en dan tegelijk F6 in drukken, maar ik weet niet wat voor laptop je hebt en ik denk dat dat gewoon helderheid instelling zijn.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Bij mis het altijd Fn en dan tegelijk F6 in drukken, maar ik weet niet wat voor laptop je hebt en ik denk dat dat gewoon helderheid instelling zijn.


    Als je goed leest zie je van niet.


    Your make-up is terrible

    Bedankt nog iedereen voor jullie reacties, maar het bleek dus een landelijk probleem te zijn met iedereen die die laptop had, en de laatste Windows 8 update had uitgevoerd. Er mag dus een slotje op dit topic!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat heb ik op stage ook af en toe met de laptop voor stagiairs en dan moet ik er een klap op geven van mijn stagementor en dan is het weer beter.


    16 - 09 - '17