• Enkele weken geleden was mijn vriend bij mij en we hadden tijd over. Hij stelde voor een aflevering te zien van een serie die pas in America gestart was. Namelijk het 3e seizoen van American Horror Story. Ondertussen hebben we al 3 afleveringen gezien. (Iedere woensdag ofzo komt er een nieuwe aflevering online)
    En hij heeft mij de 2 andere seizoenen meegegeven. Gister heb ik 1 aflevering gekeken en vandaag al 2. Ik vind dit zo'n leuke serie. (Zowel seizoen 1 als 3) Het is misschien wel luguber, maar ik vind deze serie zo origineel! Het is eens iets anders dan een politieserie of een ziekenhuisserie.

    Ieder seizoen van American Horror Story heeft een ander verhaallijn.
    Murder house (seizoen 1)
    Asylum (seizoen 2)
    Coven (seizoen 3; nu lopend)

    Wie kent deze serie en wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken 't van naam, want een vriendin van mij volgt het. Maar ik denk dat ik niet kan slapen als ik het ga kijken, of valt 't mee?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik ken 't van naam, want een vriendin van mij volgt het. Maar ik denk dat ik niet kan slapen als ik het ga kijken, of valt 't mee?

    Er komen een heleboel lugubere dingen, en moord in voor. Ik kan nog slapen na het kijken van zo'n aflevering. Al moet ik eerlijk toegeven soms in spanning te kijken. =P

    Ik zou zeggen: bekijk een paar trailers. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kijk het en ik vind het helemaal geweldig, vooral het concept van S3 spreekt me erg aan. S2 was wel het meest disturbing, vond ik zelf. Vooral de intro.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik hou wel van een beetje creepy en griezelig, maar dit gaat me denk ik iets té ver :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het trouwens echt ranzing of gewoon eng?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Requille schreef:
    Ik kijk het en ik vind het helemaal geweldig, vooral het concept van S3 spreekt me erg aan. S2 was wel het meest disturbing, vond ik zelf. Vooral de intro.

    Seizoen 2 heb ik nog niet gezien. Maar als ik naar foto's kijk op het internet, krijg ik al zin om het te kijken. Met het concept 'Asylum' kun je ook zo gestoord te werk gaan.
    Ik zal eerst het 1e seioen afkijken en ondertussen met de vriend seizoen 3 kijken, alvorens ik begin met seizoen 2. =P

    En inderdaad, het concept van seizoen 3 spreekt mij ook hard aan. Hekserij, verschillende soorten gaves, het duistere,... =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil nog steeds beginnen met kijken, maar ik kijk zoveel series ondertussen :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb er wel van gehoord en wil het wel ooit eens proberen, maar voorlopig even niet. Ik heb net gisteren de eerste afleveringen van Atlantis en Hannibal gekeken, dus die gaan voor. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ubiquitous schreef:
    Is het trouwens echt ranzing of gewoon eng?

    Tussenin denk ik.
    Ik kan zoiets niet echt inschatten aangezien ik het zelf niet ranzig of eng vind, maar wat ik soms niet ranzig vind, vinden anderen soms wel ranzig of eng.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Square schreef:
    Ik heb er wel van gehoord en wil het wel ooit eens proberen, maar voorlopig even niet. Ik heb net gisteren de eerste afleveringen van Atlantis en Hannibal gekeken, dus die gaan voor. (:


    Bedoel je Hannibal Lecter? Ik dacht dat dat alleen films waren?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaaa, ik ken het en ik volg het! :Y) Ik vind het echt geweldig haha


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Bedoel je Hannibal Lecter? Ik dacht dat dat alleen films waren?


    Het zijn inderdaad films gebaseerd op boeken, maar er is sinds dit jaar ook een serie van. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ubiquitous schreef:
    Is het trouwens echt ranzing of gewoon eng?


    Het is trouwens meer disturbing, dan ranzig of eng, naar mijn smaak. Gewoon twisted op een manier die je niet ziet aankomen. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    I fucking love it.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het echt een goede serie! Ook leuk dat ze elk seizoen een ander verhaal/onderwerp nemen, maakt het ook niet zo langdradig.
    Ik vind eigenlijk dat er wel meer van zulke horror series mogen komen


    As travars