• Naast een duet met Chad Kroeger heeft Avril Lavigne ook een duet gemaakt met Marilyn Manson. Ik was heel erg benieuwd naar het nummer. Avril is natuurlijk heel anders dan Marilyn, want Avril maakt tegenwoordig alleen maar pop muziek. Nu heb ik eindelijk een op youtube de lyrics en song gevonden:



    Heel eerlijk? Ik vind het een vrij slappe lyrics. Sowieso van heel Avril haar nieuwe album zijn de teksten zo slap. Haar voorgaande albums hadden echt allemaal zeer goede teksten. Heel diep, gevoelig en vaak ook een mooie boodschap. Hier vind ik echt niets aan. Het is dat ik de gitaar heel goed vind en het leuk vind dat Marilyn Manson meezingt en dat ik van deze stijl hou, maar Avril verpest naar mijn idee haar eigen nummer een beetje...

    Wat denken jullie hiervan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Niet bij het grote publiek. Wel bij het publiek met een aparte smaak. Je moet als artiest een keuze maken. Wil je een hele leuke eigen fanbase? Of wil je de mainstream? Ik zou het wel weten, maar goed. Jammer dat ze deze kant op gaat en dat ze het meer voor het geld gaat doen in plaats van voor zichzelf... Of ze is misschien gewoon veranderd inderdaad.


    Ja maar het punt is, dan maken ze een keuze: wat brengt het meeste geld op? Avril bepaald dat niet alleen zelf hoor dat hele management doet het zo. Maar misschien wil ze wel wat meer de 'pop' kant op. Ik vind 't jammer, vond de rockchick wel heel tof namelijk.


    To infinity and beyond •