• Ik ben opzoek naar een co writer, vooral omdat ik het schrijven samen met iemand anders vele malen leuker vind dan een verhaal alleen schrijven. Ik hou niet zo zeer van de fantasy verhalen, ik schrijf dus ook geen verhalen over Harry Potter, The Hunger Games, Lord Of The Rings en dat soort zaken. Verder ben ik in principe wel in voor een fanfiction. Dus, heb je interesse om samen met mij een verhaal te gaan schrijven? Reageer dan hier op dit topic, of stuur even een pb. Voor voorbeelden van mijn schrijfstijl kan je op mijn profiel bij mijn lopende verhalen kijken (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Faith is everything.

    Jammer dat je niks schrijft over THG, anders zou ik wel willen. (:

    Schrijf je ook OP? c:


    Some people are art and do art at the same time

    Ja, OP schrijf ik ook (:


    Faith is everything.

    longwaydown schreef:
    Jammer dat je niks schrijft over THG, anders zou ik wel willen. (:


    Zoals ik kan lezen, doet ze dit wel.

    OT: Ik zou wel willen, maar erg veel tijd heb ik niet. Hoe vaak per week verwacht je dat je co-auteur schrijft?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    MrsMessi schreef:
    Ja, OP schrijf ik ook (:

    Dan kun je me misschien helpen met de story Mail to the Cyborg, die nog niet geactiveerd staat?
    Ik heb dus geen officiële verhaallijn, het gaat in ieder geval wel over een meisje dat een penvriend gevonden heeft. Op internet. Ergens zag ze een e-mail en omdat het meisje erg benieuwd was naar iedereen en alles besloot ze de jongen van de e-mail een keer te mailen. Zo kwam ze erachter dat hij [naam jongen] heette, [leeftijd jongen] was maar ook dat het veel te gevaarlijk was om hem te ontmoeten. Het meisje wist niet waarom en vond het raar. Ze besloot het dus te vragen aan de jongen maar toch wilde hij het niet vertellen. Dat wilde hij pas wanneer de tijd rijp was, mailde hij. Het meisje vond het raar en zocht dit uit. En het lukte (spijtig genoeg) ook.
    Ik weet niet of dit voor jou onder fantasy valt? Als je niet wil zeg je het maar. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Presence schreef:
    (...)

    Zoals ik kan lezen, doet ze dit wel.

    OT: Ik zou wel willen, maar erg veel tijd heb ik niet. Hoe vaak per week verwacht je dat je co-auteur schrijft?

    "Ik hou niet zo zeer van de fantasy verhalen, ik schrijf dus ook geen verhalen over Harry Potter, The Hunger Games, Lord Of The Rings en dat soort zaken. "
    Dit zegt ze volgens mij of lees ik dan zo verkeerd?

    longwaydown schreef:
    (...)
    "Ik hou niet zo zeer van de fantasy verhalen, ik schrijf dus ook geen verhalen over Harry Potter, The Hunger Games, Lord Of The Rings en dat soort zaken. "
    Dit zegt ze volgens mij of lees ik dan zo verkeerd?


    Oh, sorry. Ik las het zelf verkeerd. :')
    Mijn excuses.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."