• Hallo allemaal, ik zoek OP's die afgerond zijn zodat ik als een sneltrein door kan lezen. Het maakt me weinig uit welk genre, maar niet te romantisch. Verder zoek ik er zelf wel uit wat me aanspreekt en wat niet.

Bedankt (:

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Ik heb zelf niet echt afgeronde stories, maar je zou eens bij de stories van Insurgent kunnen kijken, zij heeft er wel een hoop afgerond en ze zijn erg goed. (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Die van mij is nog niet afgerond. Zit nu ongeveer op hoofdstuk 26 ofzo. Dus ik kom niet in de aanmerking,
    maar ik raad inderdaad die van insurgent aan!
    Zij heeft een hele mooie schrijfstijl en originele verhalen!

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

^^Oke dan ga ik bij haar wel even rondneuzen, bedankt (:

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.

*Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

Reserve linkje: Klik

The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

They keep our world safe.

*volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen

quidquid excusatio prandium pro

Ik heb wel een fantasy story die bijna afgerond is. Heb al 90 hoofdstukken, dus je hebt sowieso veel te lezen. Ik hoop mijn story binnen te maanden afgerond te hebben, ik schrijf niet zo heel vaak...

Stenenlikker

Ik heb er twee: Ladies, Bugs & Ladybugs en This is War. Verder ben ik van plan om komende maand een derde OP af te ronden, maar die loopt op dit moment nog, dus daar heb je niet veel aan. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan