• Wij zijn thuis overgestapt van de gasmaatschappij naar de andere. Maandag zouden de energie maatschappijen de precieze overstap maken. Maar alleen is nu onze oude gasmaatschappij dat vergeten door te geven aan de nieuwe maatschappij dat zij nu ons gas geven. Dus eigenlijk zouden we vandaag het gas krijgen van de andere maatschappij. Maar omdat het niet doorgegeven was werd dus vanochtend bij ons het gas afgesloten. Ik woon dus boven een kapperszaak en alle leidingen zitten beneden bij de kapper dus wij wisten niet waarom het gas het niet deed 's ochtends. Mijn vader had daarom dus de gasmaatschappij gebeld om te vragen wat er aan de hand was.
    In eerste instantie werd aan mijn vader verteld dat er een fout was gemaakt en dat er het gas er zo snel mogelijk er weer op kwam. En dat was maandag.
    Dan zouden we drie dagen niet onder de douche kunnen, eten kunnen koken (iets halen is geen optie, want daar is geen geld voor) of de verwarming aan doen. Daarbovenop hebben we dus enkel glas en zondag zouden we mijn verjaardag vieren, want ik ben maandag jarig.
    Na de hele middag rond bellen heeft mijn vader het gelukkig toch voor elkaar gekregen dat de monteurs morgenochtend komen. Nu moeten we ons thuis maar even warm houden aan de elektrische kachel die mijn vader jaren geleden voor de kippen heeft gekocht.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    ow dat is best wel balen. (he gatsie dan wordt het wel koud) ik hoop dat het goed komt!
    en alvast gefeliciteerd ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Oh, wauw, dat is echt geluk hebben! Mag mij ook wel 's gebeuren (geluk krijgen) :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gosh , dat is niet handig
    Bij ons op school werkt de verwarming niet
    En omdat we een vaag raam hebben (2 stukken plastic die niet op elkaar aansluiten) is het in bepaalde
    lokalen echt super koud, dat we met onze jas aan moeten zitten
    Maar om dat thuis te hebben lijkt me echt vreselijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one