• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:24 ]

    volgens mij mag voedsel alleen als het vers en verpakt is dus hagelsag mag als het goed is wel.. een wegwerpbarbecue zou ik zeggen dat mag ook in je koffer (maar dat weet ik niet zeker) en sigraretten zou ik voor de zekerheid gewoon niet doen... better safe than sorry right?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nee, zover ik weet zijn sigaretten verboden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sigaretten mag je gewoon bij je bagage stoppen. Van de barbeque weet ik het niet.
    En hagelslag mag je wel meenemen. (:

    Edit: Je mag maximaal één slof sigaretten meenemen, ofwel één grootverpakking.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 15:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sigaretten en je bbq kun je allebei gewoon in je koffer stoppen. Ze controleren niet zo heel vaak koffers vanbinnen, en zelfs dan zou je nog geen problemen met deze producten moeten krijgen. In je handbagage mag je trouwens geen vloeistoffen meenemen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Voor sigaretten is een maximum van één grote slof, die zou ik in je bagage stoppen. Een wegwerpbarceque, daar heb ik echt geen idee voor. Hagelslag mag sowieso wel mee, het is helemaal niet raar. Voor handbagage is er een maximum van 100ml aan vloeistoffen bij mijn vliegtuigmaatschappij, dus ik weet het niet zeker of het voor jou ook zo geldt..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik weet wel dat met de boot van Engeland terug naar Nederland mijn koffer door een X-ray moest :'D (waarna ik hem bijna vergat mee te nemen -,- ik was zo onder de indruk van die X-ray)

    Maar ja, een boot is natuurlijk iets anders dan een vliegtuig :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik weet wel dat met de boot van Engeland terug naar Nederland mijn koffer door een X-ray moest :'D (waarna ik hem bijna vergat mee te nemen -,- ik was zo onder de indruk van die X-ray)

    Maar ja, een boot is natuurlijk iets anders dan een vliegtuig :'D


    Dat moet toch altijd? Daar ben je bij je handbagage bij, maar bij je koffer niet..