• Disneyland Parijs, de plek waar dromen tot leven komen.
    Als klein kind droom je ervan dat je er nooit weg hoeft en stiekem dat jezelf een van de bekende figuren bent. Maar Disney zou Disney natuurlijk niet zijn als deze dromen niet uitkomen. Voor vijf mensen is deze droom al heel lang uitgekomen, want zijn zijn een van de vele karakters in het pretpark en voor vijf mensen staat deze droom op het punt van uitkomen. De tegenspelers van de mensen in het park zijn namelijk opgestapt en een advertentie is gelijk de deur uitgegaan, want de show moet doorgaan. Gelukkig waren er snel nieuwe mensen gevonden, maar zijn deze wel zo blij met hun rol? Worden ze een prachtige prinses of een slechterik? Zullen ze doorgaan met de shows en de dromen van iedereen in vervulling laten gaan? Kunnen ze het vinden met hun tegenspeler of is het haat en nijd? Is Disney echt de plek waar dromen uitkomen of word het een nachtmerrie?

    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Welk Disney figuur:
    Nieuwkomer?:
    Extra:


    Rollen:
    Houd de jongens en meisjes gelijk!

    - Peter Pan- Louis Tomlinson: Dobreva
    - Tinkerbell - Harry Styles: Spooklinson
    - Simba - Niall Horan: KiliOfDurin
    - Wendy/ Megara - Brielle Noémie Cotillard: Reign
    - The Captain with the hook - Aileana “Aily” Gray Luminis
    - Red Riding Hood - Damianne Stavros BarnOwl
    - Woody - Liam Payne: Kendizzzzle
    - Nala - Brooke Luna Kings LondenLove
    - Alice - Maelynn 'Mae' Noëlle Carrick Lilarry


    Hoe of wat:
    Louis -> Werkt er al een jaar
    Harry -> Terugkerend als tinkerbell
    Damianne -> Nieuwkomer
    Niall -> Werkt er al een paar weken
    Brielle -> Werkt er al
    Aileana -> Nieuwkomer
    Liam-> Nieuwkomer
    Maelynn -> Nieuwkomer
    Brooke -> Nieuwkomer


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 13:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Spooklinson schreef:
    (...)

    Nee, ik ken jou *O*


    Hahahaha, ja. Dat kan natuurlijk ook.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Mag ik overigens ook voor mijn vrouwelijke personage een mannelijk sprookjesfiguur gebruiken?


    Happy Birthday my Potter!

    Dat mag, want Hazza is ook Tinkerbell en dat maakt het juist leuk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Done :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Dan claim ik The Captain with the hook ^^ (ik houd van hem in Once Upon A Time c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Allebei perfect (En ik ook^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Bradford Bad Boy
    Naam: Zayn Malik
    Leeftijd: 20 jaar, 12 januari
    Nationaliteit: Pakistaans + Brits
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Welk Disney figuur: Aladdin
    Nieuwkomer?: Jup.
    Extra: Zayn rookt.


    De rest vul ik zo in.(:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 22:06 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Rol: Leeyum.
    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20 jaar, 29 Augustus 1993.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Liam is een hele lieve, en meestal rustige jongen. Ook kan je met hem lachen, en hij is ook zeer verlegen, maar als je hem beter leert kennen, is die verlegenheid helemaal weg. Hij houd ook erg van zijn vrienden en familie.
    Uiterlijk:


    Welk Disney figuur: Woody.
    Nieuwkomer?: Yup.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 11:51 ]


    How far is far

    Kan ik nog een rol krijgen? Maybe als nala als het kan ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Rol: The girl that plays The Captain with the Hook

    Naam: Aileana “Aily” Gray

    Leeftijd: 18, geboren op 15 December

    Nationaliteit: Schots, Lochinver

    Karakter: Aily is een echte dromer. Ze kan zich dagenlang alleen opsluiten in haar kamer met haar boeken en zich dan geen seconde vervelen. Ze verdwijnt dan eigenlijk in de verhalen die ze tot zich neemt. Haar grootste wens was dan ook om zelf een mooi avontuur mee te maken, ook al oogt ze misschien niet echt als een avonturier. Vooral de piratenverhalen trokken haar erg aan en in tegenstelling tot de meeste kinderen, vond zij Captain Hook altijd een stuk leuker dan Peter Pan en Wendy.
    Aily is doordat ze veel leest nogal stil en zal uit zichzelf de mensen niet zo snel aanspreken. Toch is ze, wanneer je een gesprek met haar aankoopt, niet onaardig. Ze lacht snel om dingen en is eigenlijk even geïnteresseerd in mensen hun verhalen als in hun eigen boeken. Luisteren is dan ook één van haar sterke kanten en je kunt bij haar altijd je ei kwijt. Zelf zal Aily dan echter vrij weinig vertellen. Ze laat niet zoveel emoties zien en het is ook moeilijk te achterhalen wat zij nou allemaal leuk vindt en wat er in haar omgaat. Eigenlijk is ze gewoon heel gesloten. Iets wat mensen nog wel eens kan irriteren, omdat zij dan wel alles van hen weet, maar zij niet van haar.
    Aily is niet iemand die snel opkomt voor haar eigen mening. Ze laat het allemaal maar een beetje begaan en past zich makkelijk aan aan de veranderingen in haar omgeving. Daardoor kunnen mensen wel makkelijk over haar heenlopen, wat ze soms wel vervelend vindt, maar ze prefereert toch geen problemen boven het verkondigen van haar mening. Eigenlijk is ze gewoon bang voor ruzie. Aily is dan ook niet de dapperste. Ze droomt alleen maar van de held zijn, maar lijkt hier in het dagelijks leven helemaal niet op.

    Uiterlijk: Aily is een lief en stil uitziend meisje. In haar blauwe ogen staat meestal een dromerige blik en wanneer ze leest, twinkelen ze van plezier. Aily heeft rossige haren met flink wat slag erin. Het is best lang en komt wanneer ze het los heeft haast tot haar kont.
    Aily is 1.69m lang en heeft een tenger postuur. Ze prefereert nette schattige kleding en draagt hierdoor vaak blousejes, rokjes, panty’s en strikken. Heel kleurrijk is het echter allemaal niet. Meestal draagt ze zwart, donkerblauw, wit of licht roze. geel, oranje, fel roze, fel blauw, paars en groen zou ze nooit dragen.
    Wat make-up betreft is het schaars bij Aily. Ze draagt hoogstens wat mascara, maar daar houdt het dan ook echt bij op. Alleen voor haar werk draagt ze meer.




    Welk Disney figuur: Captain James Hook

    Nieuwkomer: Jup en bijna niemand weet dat de nieuwe Captain Hook eigenlijk een meisje is.

    Extra: Wanneer Aily Captain Hook is, verandert ze geheel. Dan is ze eigenlijk het persoon dat ze al zolang wil zijn, hoewel ze dan de held niet is, maar de slechterik, iets wat ze veel leuker vindt. Je ziet echt niks van Aily terug. Dit is ook de reden dat de meesten die weten dat zij het is het maar vreemd vinden.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 13:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Brielle Noémie Cotillard, Bee of Elle voor de vrienden.
    Leeftijd:
    20
    Nationaliteit:
    Frans, Parijs
    Karakter:
    komt.
    Uiterlijk:


    Brielle is een tenger meisje. Slank figuur, maar tot haar eigen ongenoegen weinig rondingen. Ze heeft gelukkig nog een redelijke B-cup, maar een kont is iets wat ze alleen maar op haar verlanglijstje kan zetten. Over haar haren is ze heel erg beschermend, een typisch meisjestrekje. Ze zijn lang en warrig met een redelijke slag in. Brielle haat het om naar de kapper te gaan. Ze is altijd bang dat die monsters de helft van haar haren eraf zouden knippen. Het maximum is 3 keer per jaar een bezoekje aan dat hellegat.
    In haar vrije tijd kun je haar vinden in een simpele jeans, liefst een skinny. Al heeft ze wel elk soort broek in haar kast hangen. Van chino’s tot simpele leren broeken. Meestal combineert ze dit met een leuk bloesje en een jumper, jasje of wollen trui erboven. Ze is absoluut geen fan van hoge hakken, aangezien ze daar amper op kan lopen. Daarnaast is ze ook net iets te lang om met hakken rond te kunnen lopen. (1m73)
    Qua make-up gebruikt ze enkel wat ze nodig heeft om in de huid van Megara of Wendy te kruipen. Heel af en toe zou ze wel eens concealer gebruiken bij een oneffigheidje of wat mascara, maar daarbij stopt het.
    Welk Disney figuur:
    Megara // Wendy
    Nieuwkomer:
    Nee.
    Extra:
    Van kleinsaf aan is Brielle verliefd geworden op het park en de magische sfeer die er hangt. Haar oom is een medewerker binnen het pretpark. Hij is degene die gaat over de rekrutering en aanwerving van nieuwe werkkrachten. Dankzij hem doet Brielle al vanaf haar 16e steevast haar vakantiejob in het pretpark. Dit begon als verkoopster achter een suikerspinnenkraampje, maar vanaf haar 19e loopt ze doorheen het park in de kleren van disneypersonage Megara. Aangezien ze al sinds haar 16e bekend is met het pretpark kent ze het er als de achterzak van haar skinny jeans. Ze weet er alle binnenbaantjes, verborgen plekjes en geheime doorgangen. Dit heeft er tot geleidt dat ze na haar middelbare schooltijd besloot niet verder te studeren en een baan in het park aan te nemen. Op dat moment was er geen plaats vrij om een personage te spelen, maar vanaf de plek van Megara vrijkwam, heeft ze geoefend en geoefend om het personage te bemachtigen.
    Helaas is haar college die in de huid van Wendy kruipt ongepland zwanger geworden. Brielle moet voor de tijd van haar afwezigheid ook die rol op zich nemen bij parades of shows. Iets wat haar makkelijk afgaat aangezien Megara niet zo’n alom bekend disneyfiguur is en haar afwezigheid minder opvalt.

    [Ik heb bij extra even wat verzonnen, omdat ik niet kon kiezen tussen 2 personages. Als je het niet goed vindt dan pas ik het wel aan (: ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 13:06 ]


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Rol: Nala, little queen of the jungle
    Naam: Brooke Luna Kings
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits, officieel uit Nederland
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Welk Disney figuur:
    Nieuwkomer?:
    Extra:


    De rest komt later;) ik heb nu niet veel tijd

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 16:55 ]


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    LondenLove schreef:
    Rol: Nala, little queen of the jungle
    Naam: Aileane Luna Kings
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits, officieel uit Nederland
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Welk Disney figuur:
    Nieuwkomer?:
    Extra:


    De rest komt later;) ik heb nu niet veel tijd


    Wtf, hoezo neem je dezelfde naam als mijn personage?


    No one steals from The Captain (cat)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 14:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    OW SORRY!! Dat was echt niet mijn bedoeling, maar er verschilt wel een letter ;) ik zal hem aanpassen


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    LondenLove schreef:
    OW SORRY!! Dat was echt niet mijn bedoeling, maar er verschilt wel een letter ;) ik zal hem aanpassen


    Laat ik daar verder maar gewoon niet op reageren -_-


    Happy Birthday my Potter!