• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.

    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Daddario
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Casiramos
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Leah Gisele Tomlinson Evolution
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Walsh
    - Harry Edward Styles - Butera
    - Louis William Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin

    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 115 woorden per post
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Daddario maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    * Dit is een nieuw rollentopic, waar alle sterretjes op staan zijn van de mensen van wie ik nog niets heb gehoord of ze hun rol terug willen hebben. Je kan alvast een bepaalde rol reserveren, als die iemand het niet wilt - krijg jij die rol.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 19:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Volledige naam: Ophelia Annabelle Payne
    Roepnaam: De meesten noemen haar gewoon Ophelia, hoewel ze door haar vrienden, Liam en Louis vaak tot Phee wordt omgedoopt. Liam is de bedenker van de bijnaam, en ze is er met de tijd aan gewend geraakt.
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk: Ophelia, 'Phee', heeft een lelieblanke huid en dezelfde, diepbruine lokken als haar broer Liam. Die van haar zijn echter vrij natuurlijk stijl, met enige slag aan de onderkant. Ze is zeer tevreden met de lengte en hoe het valt, en het hangt daarom vaak los. Ze heeft een bescheiden lengte van 158cm, en zou graag wat langer zijn. Toch weet ze dat best nog wel eens te verhullen met hoge hakken, hoewel ze ook prima zonder kan en niet afhankelijk is van merkkleding. Ophelia ziet er op het eerste gezicht aangenaam naturel uit, en heeft sprekende, groenblauwe irissen. Daar is ze stiekem heel blij mee, vooral omdat Liam juist weer donkere ogen heeft.
    Het vormt een mooi contrast met haar bruine lokken en haar volle, zachtroze lippen. Ophelia komt vrijwel altijd piekfijn verzorgd voor de dag, maar draagt verrassend weinig make-up. Ze is geen voorstander van het plamuren met al die potjes en smeersels en gaat dan ook het liefst zonder de deur uit. Enkel voor speciale gelegenheden of als ze uit gaat, maar dan nog probeert ze het zo minimaal mogelijk te houden. Ze wil geen plastic pop lijken. Daarnaast gaat ze tijdens off-dagen net zo makkelijk met een joggingbroek voor de televisie zitten. Want wat dat betreft is Ophelia totaal geen ijdele meid.
    Hoewel ze nog vrij jong is, en bijna twee jaar met haar oudere broer verschilt, heeft ze een bijzonder vrouwelijk lichaam met bijpassende rondingen die ze graag laat zien. Het is een verschil met haar gezicht, dat nog vrij onschuldig en kwetsbaar oogt.



    Innerlijk: Ophelia is in een vrij hartelijke situatie opgegroeid, en Liam vormde altijd deel van haar leven. Ze is echter niet geheel hetzelfde als haar broer, en vormt binnen haar vriendenkring dan ook de wild child. Ophelia is vrijwel altijd goed gehumeurd en is dol op feesten. Voor buitenstaanders kan ze nogal verlegen voor de dag komen, en daarnaast is ze misschien ook een tikje te naïef voor de wereld waarin ze is beland sinds ze hét vriendinnetje van Louis Tomlinson is. Daarbuiten heeft haar broer diezelfde status, en dat maakt het voor Ophelia niet altijd makkelijk om zichzelf te zijn. Voor de buitenwereld komt zij altijd uit als het perfecte lid binnen de Direction family, maar daarbinnen zijn er ook wel eens breukjes te bekennen. Je zou het nu niet meer zeggen, maar Ophelia is een zeer lange tijd afgezonderd en depressief geweest. Het is de bron van de overbezorgdheid van Liam, die haar mede daardoor dicht bij zich wil houden. Zelfs met de overvolle carrière van de jongens. Hij blijft dan ook zeer strikt over paparazzi bij haar in de buurt, en houdt haar het liefst ook zo ver mogelijk weg bij de roddels . Ophelia heeft zich rond haar vijftiende namelijk gesneden en dacht na over zelfmoord en nog wel meer. Het kwam niet aanwaaien, en er is dan ook een reden waarom ze zo ongelukkig werd. Ophelia had een zeer korte tijd een relatie, maar dat was zeker niet iets waar liefde in vooraan stond. Haar vriendje was zeer agressief en mede daardoor is Phee nogal schuchter als het op mannen aankomt. Uiteindelijk is ze er met de nodige hulp uitgekomen en verbergt ze die kwetsbaarheid achter een grote glimlach. Door haar verleden, is ze een beetje kwetsbaarder maar ze doet ook zeker haar best om positief in het leven te blijven staan. Ze is vorig jaar vervroegd geslaagd en werkt nu in een kledingwinkel om geld te verdienen voor het appartement waarin ze woont. Hoe rijk Louis en Liam ook mogen worden: Ophelia is zeer koppig als het aankomt op geld, en blijft er dan ook bij haar eigen onderhoud te willen betalen. Ze wil dan ook niet dat iemand haar iets duurs cadeau doet enkel en alleen omdat ze geld genoeg hebben: je maakt Ophelia veel gelukkiger met een simpel gebaar. Ophelia is daarnaast niet snel boos, maar wat anderen tegen haar zeggen of doen vergeet ze niet snel. Toch is ze extreem tegen lichamelijk geweld en zal ze nooit in een gevecht te vinden zijn. Ze kan echter wel heel lang boos op iemand blijven, heeft ook Liam kunnen ondervinden.
    Extra: Ophelia wilde voor haar broer beroemd werd heel graag stewardess worden, waardoor zij vloeiend Frans en Spaans kan spreken. Toen ze dat uitstelde omwille van alle publiciteit, pakte ze haar creatieve kanten op en nu houdt ze zich in haar vrije tijd vooral bezig met penselen en potloden. Op den duur wil ze echter sparen voor een paar piano lessen, omdat ze het instrument graag zou willen leren bespelen. Ze is daarnaast een stiekeme Directioner, en dol op de lol die de band maakt als ze met hun muziek bezig zijn. Ophelia probeert daarom ook zo veel mogelijk concerten van hen bij te wonen en heeft zelfs enkele spandoeken gemaakt. Op één daarvan heeft ze een hele hoop lepels geschilderd, omdat ze op dat moment een kleine ruzie had met Liam en hem daarmee wilde plagen. Hij en Louis waren echter de enigen die de boodschap begrepen. Ook koopt ze haar eigen kaartjes en wil ze totaal niet opgehemeld worden door Liam, omdat ze naar het zeggen ‘graag een winkelmedewerkster’ zou blijven. Het komt min of meer neer op het feit dat ze graag op de achtergrond blijft, nu ze weet dat de jongens niet meer over straat kunnen en zelfs zij zo nu en dan om zich heen moet kijken. Daarnaast is ze behoorlijk verlegen als ze dan toch herkend wordt en het liefst zo snel mogelijk weg zou rennen. Gelukkig zijn de jongens nog vrij goede vrienden geworden in korte tijd, en ziet ze niet enkel Liam, maar de rest van de band als haar 'brothers from another mother'. Met uitzondering voor Louis, uiteraard.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 11:43 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -NO! Ugh mijn verhaal weg... ik zal het opnieuw proberen maar ik kan niet ontzettend b\veel beloven.
    xMerlex --> MYxLoubear btw-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Naam: Louis W. Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Louis is een vrolijke, spontane jongen die leeft in het nu. Hij houd van zijn werk, maar natuurlijk ook van zijn familie. Tot nu toe lukt het combineren van die twee prima. Hij is niet erg georganiseerd en dat vindt hij prima. Hij kan soms echt te druk zijn en te snel beslissingen nemen, maar hij blijft daarom wel trouw aan zichzelf.
    Net als ierder ander mens loopt zijn leven ook niet op rolletjes. Hij kan als het er op aan komt dan heus wel serieus zijn.
    Maar hij heeft ook wel eens zijn ag niet. De meeste mensen kunnen dan ook beter uit zijn buurt blijven. Met name de fans. Hij vindt ze wel geweldig, begrijp het niet verkeerd, zij zijn ook de reden van het succes. Maar sommige fans...je snapt het wel. Sommige fans denken ook dat ze alles weten, en ze willen ook alles weten. Nou dat is ookniet altijd fijn.
    Mede daarom wil hij zijn vriendin beschermen tegen de wereld van de paparazzi en de fans. Hij wil haar daar zo min mogelijk in betrekken en de tijd die hij met haar heeft besteed hij meestal ook alleen met haar. Zo min mogelijk aan de handtekeningen en fotos, dat doet hij wel een andere keer. Hij geniet elke seconde als hij samen met zijn vriendin is.
    Het is dan ook jammer dat Liam niet een 'fan' is van hun relatie maar ach. Gelukkig doet hij er niet al te moeilijk over. Hij beschouwt Liam ook eigenlijk niet als toekomstige familie maar gewoon als lad.
    Extra: 'Ookal is zijn vriendin zwanger, hij verlaat haar niet. Hij vind het niet goed dat Niall met zijn zusje date omdat hij hem wil behoeden voor de problemen die hij nu heeft' (citaat)

    (ik denk dat hij wel klaar is :$$)

    -aangepast-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Naam:
    Leah 'Lee' Gisele Tomlinson
    Leeftijd:
    18
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Leah is altijd al heel eigenwijs geweest, vroeger luisterde ze ook naar bijna niemand en deed ze alleen maar wat ze zelf wou. Nu is het verminderd, ze is iets gehoorzamer geworden, maar ze doet nog steeds vaak wat ze zelf wil. Leah wordt heel snel boos, maar het duurt nooit lang voordat haar boosheid verminderd is. De tijd dat ze boos op je is, ontwijkt ze je elke keer als je langskomt of het met haar wil uitpraten, ze wil dan gewoon op dat moment niets meer met je te maken hebben. Verder is Leah ook niet heel erg geduldig, maar wacht ze wel, als het haar niet te lang duurt tenminste.
    Leah is heel goed in andere mensen te manipuleren, ze manipuleert mensen niet vaak, maar als het volgens haar nodig is, lukt het haar altijd. Elissa kan soms wel is bot uit de hoek komen, maar dat heeft ze dan ook niet door, dus sorry zeggen doet ze niet. Leah zegt eigelijk nooit sorry tegen iemand, ze vindt het maar een stom woord, dat toch niks helpt. Ze is vooral bot tegen de irritante fans van haar broer en haar vriend Niall, hier heeft ze wel is problemen mee gekregen.
    Dit waren dus de slechte eigenschappen, ze heeft ook nog wel een aantal goede, haar goede eigenschappen zijn namelijk dat ze een vrolijk en aardig meisje is, dat alles voor haar vrienden doet, ook al moet ze haar leven daarvoor op het spel zetten. Ook is ze een echte doorzetter, ze vecht voor wat ze wilt, en ze gaat net zolang door totdat de klus eindelijk geklaard heeft, al duurt het jaren, als het haar namelijk niet lukt, dan kan ze heel depri zijn. Ze is ook niet bang voor een avontuur, en neemt veel risico's, ze denkt wel altijd na wat er daarna kan gebeuren als ze zo'n risico aangaat, vaak denkt ze aan het ergste en juist dan gaat het goed, ze kan zich ook snel uit de problemen halen, en ze is een slim meisje, niet zo'n slim meisje dat heel veel weet van mensen etc. Maar een meisje dat heel snel vallen ziet, ze ziet het ook heel snel als iemand je probeert om de kaart te leiden of je probeert te slim af te zijn, ze waarschuwt dan ook meteen, en meestal wordt ze geloofd, geloof je haar niet de eerste keer mag je het ook gelijk uitzoeken. Dan doet ze niks meer voor je, ben je dan alsnog om de kaart geleid of opgelicht, lacht ze je in je gezicht uit.
    Extra:
    Yes, I made a new character.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 15:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vul Zayn's vriendin zo in ;3


    El Diablo.

    YAY. Denise c:


    That is a perfect copy of reality.

    Hola :3


    El Diablo.

    Hola :3
    Que tal?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 17:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    Hola :3
    Que tal?
    Regular y tu? (Als ik het goed heb.)Ik wil mijn rol terug :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bueno. Como estas?


    El Diablo.

    Butera schreef:
    (...)Regular y tu? (Als ik het goed heb.)Ik wil mijn rol terug :]


    Reageer je dan wel regelmatig? Erestor aka Anne wilde dat je regelmatig reageerde :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alleen nog een Zayn ^-^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Casiramos schreef:
    Bueno. Como estas?

    Bueno :3


    That is a perfect copy of reality.

    Jullie kunnen Spaans, ik heb dat op de basisschool geleerd, maar ik ben het allang vergeten :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    Jullie kunnen Spaans, ik heb dat op de basisschool geleerd, maar ik ben het allang vergeten :c

    Ik heb het sinds dit jaar :3. Ik heb in groep acht ook een lesje gehad :3


    That is a perfect copy of reality.